نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

نامه احساسی بتسدا به مناسبت انتشار بازی Fallout 76

استودیو بازیسازی بتسدا در آستانه انتشار بازی Fallout 76، نامه‌ای احساسی منتشر کرده و در آن در مورد این بازی توضیحاتی ارائه کرده است. 

Fallout 76 قرار است فردا رسما منتشر شود و دوباره طرفداران این سری را به جهان آخرالزمانی خودش ببرد. Fallout 76 اولین نسخه آنلاین این سری است و از این نظر تفاوت زیادی با نسخه‌های قبلی دارد که همین مساله هم باعث می‌شود تا فال‌اوت 76 تجربه‌ای جدید برای کمپانی بتسدا باشد که آن‌ها را بیش‌تر با بازی‌های تک نفره و داستانی می‌شناسیم. حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی در استودیو بازیسازی بتسدا به مناسبت فرا رسیدن تاریخ عرضه این بازی، نامه‌ای احساسی خطاب به طرفداران منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را بخوانید:

از اینکه بالاخره به زمان انتشار فال‌اوت 76 رسیدیم بسیار هیجان‌زده هستیم. فال‌اوت 76 به معنی واقعی کلمه متفاوت از هر تجربه‌ای است که در گذشته انجام داده‌ایم و با تمام بازی‌هایمان تفاوت دارد. هدف ما همیشه خلق بازی‌هایی بوده است که بتوانند بازیکنان را به دنیایی متفاوت و جدید ببرند. حال در فال‌اوت 76 هم ما المان‌هایی از نسخه‌های قبلی این سری را با عناصری از ژانر‌هایی مثل تلاش برای بقا یا بازی‌های آنلاین ترکیب کرده‌ایم تا در نهایت اثری خاص بسازیم. در این بازی شما داستان‌هایتان را با بازیکنان دیگر به‌اشتراک می‌گذارید، برای بقا تلاش می‌کنید و در این راه هم ممکن است با دوستان‌تان، با افراد غریبه یا حتی با خود ما تعاملاتی داشته باشید. 

یک تشکر ویژه از تمام اعضای کمپانی‌های بتسدا و زنیمکس که در راه ساخت این بازی ما را حمایت کردند. ساخت چنین بازی متفاوتی نیازمند حمایت و تلاشی همه‌جانبه بود و همه، از اعضای خود استودیو شامل تهیه‌کنندگان، برنامه‌نویسان و طراحان گرفته تا سایر اعضای کمپانی در این راه حمایتی عالی از ما داشتند و تلاش کردند. همچنین باید تشکر ویژه‌ای هم از دوستان‌مان در کمپانی‌های زنیمکس آنلاین، اید سافت‌ور و آرکین داشته باشیم که در راه توسعه این بازی به ما کمک کردند و تشکری دیگر از کمپانی‌های بتسدا و همه آن‌هایی که در زمینه انتشار این بازی کمک‌حال ما بودند. 

در نهایت یک تشکر ویژه هم از شما، طرفداران بازی، که با شرکت در نسخه بتای فال‌اوت 76 باعث شدید تا بتوانیم به مرور این بازی را بهتر از قبل کنیم. انتشار فال‌اوت 76 تنها یک آغاز برای ما خواهد بود و برای ادامه مسیر تعداد زیادی آپدیت درنظر داریم که شامل رویدادها، ماموریت‌ها، سیستم PvP با محوریت گروه‌ها، بهبود سیستم ساخت و ساز CAMP و موارد بسیار دیگر می‌شود. 

امیدواریم که ماجراجویی‌های شما در فال‌اوت 76 جذاب و سرگرم‌کننده باشند.

با تشکر

استودیو‌های بازیسازی بتسدا

به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت فال‌اوت 76 تا چه حد مورد استقبال مخاطبین و منتقدین قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی می‌توانید پیش نمایش Fallout 76 را در زومجی بخوانید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده