// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

کمپانی THQ Nordic سه بازی جدید را برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد

کاربران نینتندو سوییچ قادر خواهند بود سه بازی Sphinx and the Cursed Mummy ،The Book of Unwritten Tales 2 و The Raven Remastered را به‌زودی روی کنسول‌هایشان تجربه کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی THQ Nordic اعلام کرده است که در اوایل سال ۲۰۱۹، سه بازی Sphinx and the Cursed Mummy، The Book of Unwritten Tales 2 و The Raven Remastered برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند. متاسفانه تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی‌ها در نظر گرفته نشده است، اما اعلام شده که به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه می‌شوند. همچنین هر سه بازی ذکر شده ۲۹.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

Sphinx and the Cursed Mummy یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص است که استودیو Eurocom برای خلق این بازی از افسانه‌های مصر باستان الهام گرفته است. در جریان بازی Sphinx and the Cursed Mummy بازیکنان از طریق یک پورتال جادویی به محیط‌های مختلفی صفر خواهند کرد تا مانع از شیاطین و نیروهای اهریمنی شوند. همچنین سفینکس، شخصیت اصلی بازی، دارای قدرت‌های مختلفی است و در بعضی از قسمت‌ها می‌تواند از دوست مومیایی‌اش کمک بگیرد.

بازی The Raven Remastered، روایت‌گر ماجراجویی‌های آنتون جیکوب زلنر است که خود را در وسط یک قتل مرموز پیدا می‌کند. حال وی باید با کنار هم گذاشتن سر نخ‌ها، Raven، دزد افسانه‌ای را پیدا کند؛ شخصی که پس از هر اقدام خود یک پر کلاغ را در صحنه قرار می‌دهد و همیشه یک قدم از شما جلوتر است.

بازی The Book of Unwritten Tales را می‌توان یکی از بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک دانست که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و حال، بازی The Book of Unwritten Tales 2 ادامه‌ای برای نسخه‌ی پیشین است و سعی دارد هواداران جدید را به این سبک جذب کند.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی‌های تایید شده توسط کمپانی THQ Nordic برای نینتندو سوییچ چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده