// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

جزئیات تخفیف Grand Theft Auto V در رویداد جمعه سیاه مشخص شد

علاقه‌مندن به بازی Grand Theft Auto V می‌توانند این بازی را در جریان تخفیف‌های بلک فرایدی، با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند.

بازی Grand Theft Auto V بیش از پنج سال است که عرضه شده و همچنان عملکرد خوبی را در بخش فروش از خود به‌نمایش می‌گذارد. چندی پیش مشخص شد که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از بازی GTA V به بازار عرضه شده است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، جزئیات تخفیف نسخه فیزیکی بازی GTA V در جمعه سیاه (بلک فرایدی) مشخص شده است. کاربرانی که هنوز بازی Grand Theft Auto V را تجربه نکرده‌اند یا می‌خواهند آن را به دوستان خود هدیه بدهند، می‌توانند این بازی را از طریق دو فروشگاه Best Buy و والمارت، با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند.

فروشگاه Best Buy بازی GTA V: Premium Online Edition را با قیمت ۲۰ دلار به‌فروش می‌رساند. این نسخه شامل بازی اصلی، به‌همراه محتویاتی برای بخش GTA Online است که از میان آن‌ها می‌توان به پک استارتر Criminal Enterprise، سلاح و ماشین‌های جدید اشاره کرد. این در حالی است که تخفیف‌های جمعه سیاه فروشگاه والمارت از تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به GTA V می‌توانند این بازی را با قیمت ۲۵ دلار خریداری کنند. در ادامه می‌توانید لیست تخفیف‌های این بازی روی پلتفرم‌های مختلف را در زومجی مشاهده کنید.

فروشگاه Best Buy

فروشگاه والمارت

  • بازی GTA V برای PS4 با قیمت ۲۵ دلار
  • بازی GTA V برای Xbox One با قیمت ۲۵ دلار

اگر قصد خرید این بازی را به صورت دیجیتالی دارید، می‌توانید تا تخفیف‌ های بلک فرایدی فروشگاه پلی استیشن، فروشگاه ایکس باکس و استیم منتظر بمانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده