نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

پوستری جدید از فیلم Bumblebee منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز، پوستری جدید از فیلم Bumblebee (بامبل بی) را منتشر کرد که دو ستاره اصلی این فیلم در این پوستر به تصویر کشیده شده‌اند.

کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) در فاصلهٔ یک ماه مانده به اکران فیلم Bumblebee (بامبل بی) که فیلمی اسپین‌آف از مجموعهٔ Transformers (تبدیل‌شوندگان) است، پوستری جدید از این فیلم را منتشر کرد. در پوستر جدید شاهد دو بازیگر اصلی فیلم Bumblebee، یعنی هیلی استاینفلد و جان سینا هستیم. همچنین ربات محبوب مجموعهٔ «تبدیل‌شوندگان»، یعنی بامبل بی نیز بخش اعظم پوستر جدید را به خود اختصاص داده است. پوستر جدید فیلم Bumblebee را در پایین مشاهده می‌کنید:

Bumblebee

اتفاقات فیلم Bumblebee حدود ۲۰ سال قبل از اتفاقات اصلی مجموعه و در دهه ۸۰ میلادی و در یک شهر کوچک ساحلی در ایالت کالیفرنیا جریان دارد که در آن بامبل‌ بی با یک دختر ۱۸ ساله به‌نام چارلی واتسون با بازی هیلی استاینفلد، آشنا می‌شود و انتظار می‌رود که با توجه به تبلیغات فیلم، رابطه نزدیکی بین این دو شخصیت ایجاد شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، آنجلا باست (صداپیشه)، جاستین ثرو (صداپیشه)، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، کارگردانی فیلم Bumblebee را بر عهده داشته است.

فیلم Bumblebee قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر ماه) اکران شود.

لازم است یادآوری کنیم پس از عملکرد بسیار ضعیف فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه) در تابستان سال گذشته، فیلم Bumblebee آخرین فیلم از مجموعه فعلی «تبدیل‌شوندگان» خواهد بود و پس از آن، این مجموعه کاملاً ریبوت خواهد شد. بدین ترتیب فیلم Transformers 6 (تبدیل‌شوندگان ۶) که قرار بود در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ماه ۱۳۹۸) اکران شود، چندی پیش رسماً از جدول اکران فیلم‌های آینده شرکت پارامونت پیکچرز حذف شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده