نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ پخش قسمت ویژه‌ سریال Chilling Adventures of Sabrina مشخص شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی اعلام کرد که یک قسمت ویژه برای سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (Chilling Adventures of Sabrina) ترتیب داده است.

فصل تعطیلات هر سال برنامه‌های اختصاصی شبکه نتفلیکس، قسمت‌هایی با حال و هوای کریسمس دارند. اما برنامه‌ریزی‌های این شبکه تنها به قسمت‌های مناسبتی سریال‌ها ختم نمی‌شود بلکه مشترکان این سرویس استریم فیلم‌های شاد و مخصوص متنوع زیادی خواهند داشت. به طور مثال سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) که فصل اول آن در ماه اکتبر سال جاری میلادی پخش شد، قرار است شبکه نت فلیکس قسمتی با نام A Midwinter’s Tale را در آینده‌ای نزدیک برای مخاطبان و طرفداران خود پخش کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در آن، برنامه‌های شاد و مناسبی خود را با تاریخ پخش‌شان، در اختیار بینندگان و مشترکان خود گذاشته است. در حالی که هنوز برای پخش فصل دوم سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا تاریخی اعلام نشده است، اما پیش از رسیدن به فصل آینده، ما با استفاده از این ویدیو می‌توانیم نگاهی اجمالی به جادوگر نوجوان و پرانرژی این سریال بی‌اندازیم. در انتهای همین پست شما می‌توانید این ویدیو را دانلود یا مشاهده کنید.

ویدیو جدید مخصوص زمستان که به تازگی از شبکه نتفلیکس پخش شده، شامل قسمت‌های کوتاهی از سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا است. ما در این ویدیو شاهد این هستیم که سابرینا، همان موهای بلوند و پلاتینیومی خود را دارد. همین موضوع نشان می‌دهد که داستان این قسمت ویژه درست بعد از رخ دادن اتفاقات فصل اول جریان دارد. در این ویدیو، درخت کریسمسی در میان تصویر وجود دارد که در کنار آن، زلدا، هیلدا و سابرینا دور آن نشستند و در حال گرم کردن خود هستند. حال این سوال‌ها در ذهن طرفداران به‌وجود می‌آید که جادوگران چگونه کریسمس را جشن می‌گیرند؟ دارک لرد چه می‌گوید؟ شاید این فقط یک جشن زمستانی باشد نه کریسمس. از طرف دیگر هم روبرتو آگویر-ساکاسا، خالق این مجموعه محبوب، با انتشار یک تصویر پخش این قسمت را اعلام کرده است.

دیگر برنامه‌های اختصاصی نتفلیکس که قرار است در این فصل پخش شود شامل دنباله‌ای برای فیلم A Christmas Prince (یک شاهزاده کریسمسی) است که در سال گذشته پخش شد و به طور قابل ملاحظه‌ای توسط بینندگان این اثر مورد استقبال قرار گرفت. از طرف دیگر، فیلم Christmas Chronicles (تاریخچه‌های کریسمس) با بازی کورت راسل در نقش بابانوئل هم از جمله‌ی این آثار هستند. شبکه Netflix همچنین تصمیم دارد که قسمت ویژه و مخصوصی هم برای طرفداران سریال Nailed It! پخش کند.

قسمت کریسمسی سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا به نام A Midwinter’s Tale برای پخش در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده