نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

جزئیات تخفیف های Black Friday 2018 پلی استیشن مشخص شد

کمپانی سونی جزئیات تخفیف‌های جمعه سیاه پلی‌استیشن و زمان شروع آن‌ها را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سونی جزئیات تخفیف‌های جمعه سیاه کنسول پلی استیشن 4 در ماه جاری را اعلام کرده است. کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۷ آبان تا ۵ آذر (۱۸ تا ۲۶ نوامبر) در امریکا و از تاریخ ۱ تا ۹ آذر (۲۲ تا ۳۰ نوامبر) در کانادا از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند. این تخفیف‌ها روی باندل دستگاه‌ها، لوازم جانبی نظیر کنترلرها و هدست پلی استیشن VR و البته اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس اعمال خواهد شد.

شما می‌توانید باندل پلی استیشن 4 بازی Spider-Man را با قیمت ۲۰۰ دلار امریکا یا ۲۶۰ دلار کانادا خریداری کنید که کنسول استاندارد یک ترابایتی PS4 و یک نسخه از تازه‌ترین بازی استودیو اینسامنیاک گیمز را در اختیار می‌گذارد. شما همچنین می‌توانید به خریداری کنترلرهای اضافی کنسول با قیمت ۴۰ دلار امریکا یا ۵۰ دلار کانادا بپردازید که از میان رنگ‌های متنوع آن می‌توان به رنگ‌های Blue Camouflage و Magma Red اشاره کرد. قیمت PS VR نیز تا ۲۰۰ دلار امریکا یا ۲۵۰ دلار کانادا کاهش می‌یابد.

این اطلاعیه همچنین به تخفیف اشتراک ۱۲ ماهه سرویس پلی‌استیشن پلاس و حراج بازی‌های متنوع از طریق فروشگاه دیجیتالی پلی‌استیشن در بازه زمانی ۲۵ آبان تا ۶ آذر (۱۶ تا ۲۷ نوامبر) اشاره می‌کند. با اینکه به قیمت تخفیف هیچ بازی خاصی اشاره‌ای نشد، اما قیمت تخفیف بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس اعلام شده است و این بازی از امروز با تخفیف به فروش می‌رسد.

جمعه سیاه یا بلک فرایدی زمان مناسبی برای تهیه بازی‌‌های تمام پلتفرم‌ها به حساب می‌آید و برخی از این تخفیف‌ها از حالا آغاز شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده