// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

نسخه Early Access بازی HellSign منتشر شد

استودیو بالیستیک با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه Early Access بازی ترسناک HellSign هم‌اکنون در استیم برای پی سی در دسترس است.

استودیو استرالیایی بالیستیک اینتراکتیو (Ballistic Interactive) اعلام کرد که پروژه نقش آفرینی و ترسناک آنها یعنی بازی HellSign از طریق سیستم Early Access استیم برای بازیکنان پی سی در دسترس قرار دارد. نسخه «دسترسی پیش از موعد» این بازی از طریق استیم به مدت ۱۲ ماه در دسترس بازیکنان باقی می‌ماند.

بازی HellSign کاربران را در جایگاه یک شکارچی روح قرار می‌دهد که با جستجو در شهر‌های استرالیا به شکار موجودات مأورالطبیعه می‌پردازد. ماموریت‌های این بازی در قالب چندین قسمت مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و در این میان، کاربران می‌توانند در دنیای آن به کسب درآمد بپردازند. در این راستا کاربران با استفاده از  اسکنر‌ها، چراغ‌های مخصوص و ردیاب‌های مدرن به دنبال روح‌ها می‌روند تا خانه‌های تسخیر شده را نجات دهند.

در بین ماموریت‌ها کاربران می‌توانند به نقاط مختلف نقشه نقل مکان کنند و به دنبال پرونده‌های دیگر بروند تا بتوانند از این طریق به جمع‌آوری پول بپردازند. پس از آن کاربران پول خود را برای ارتقا دادن تجهیزات خود خرج می‌کنند و حتی سلاح‌های جدیدی را برای از بین بردن روح‌ها خریداری می‌کنند. پس از ارتقا دادن کاراکتر شما می‌توانید به چالش‌های سخت‌تری دست پیدا کنید که شما را غرق در شهر‌های تاریک استرالیا می‌کند.

گیم پلی بازی در سبک نقش آفرینی طراحی شده است که کاربران در آن با دوربین ایزومتریک کاراکتر خود را هدایت می‌کنند. در حالی که دید شما به کاراکترتان از بالا به پایین است، بخش بزرگی از بازی در محیط‌های تاریک جریان دارد که در آن شما به دنبال سرنخ‌ها و ردپاهای مرموز می‌گردید.

سازندگان در مورد نسخه ارلی اکسس بازی HellSign وعده داده‌اند که کاربران یک تجربه کاملا هیجان‌انگیز از قسمت اول این بازی خواهند داشت. به نقل از سازندگان ۳ قسمت کامل برای این بازی در برنامه کاری قرار دارد که شامل ۳ باس فایت، ۱۳ موجود مختلف برای شکار کردن و بیش از ۱۰ ساعت گیم پلی می‌شود. استودیو بالیستیک در انتها اعلام کرد که نسخه نهایی هل‌ ساین شامل ۱۲ باس، ۲۵ دشمن و ۳ نقطه مختلف می‌شود که بیش از ۴۰ ساعت گیم پلی در خود جای داده است.

نسخه Early Access بازی HellSign هم‌اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار از طریق استیم برای پی سی در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در پایین نگاهی به تریلر هنگام عرضه آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک جالب آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده