// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷

تاریخ انتشار بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy مشخص شد

کمپانی کپکام تاریخ انتشار سه نسخه اول بازی Ace Attorney یعنی مجموعه Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که مجموعه‌ای از بازی‌های Ace Attorney را که پیش‌تر با نام Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy معرفی کرده است در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند ماه) در ژاپن برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌کند. گفتنی است که سازندگان هنوز تاریخ انتشار این محصول را برای استیم و پی سی مشخص نکرده‌اند، اما احتمال دارد که پس از مشخص شدن تاریخ عرضه آن برای غرب، نسخه پی‌سی این بازی نیز در همان زمان به دست کاربران برسد. نسخه غربی این محصول در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه می‌شود. همچنین گفتنی است که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی تنها به صورت دیجیتالی قابل خریداری است.

این مجموعه از بازی‌های Ace Attorney در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 معرفی شد و شاهد انتشار جزئياتی نیز بودیم. به گفته سازندگان، نسخه ژاپنی این بازی شامل نسخه انگلیسی آن نیز می‌شود. کپکام همچنین در این راستا از دو نسخه محدود این بازی نیز رونمایی کرد که تنها برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

اولین نسخه محدود این مجموعه با نام Collector’s Package معرفی شده است که شامل دیسک موسیقی متن آن می‌شود. دیسک موسیقی متن این بازی که فهرست آن در وب سایت ژاپنی این بازی منتشر شده است دارای برخی آثار جدید است که به تازگی تنظیم شده است.

دومین نسخه محدود Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy در حالی که دیسک موسیقی متن یاد شده نیز ضمیمه آن شده است از طرفی دیسک Drama CD و Gyakuten no Saiban ShowC در آن جای گرفته است. همچنین یک نشان رومیزی فیبری نیز به همراه یک طراحی هنری در این نسخه وجود دارد.

کاربران با پیش خرید کردن این مجموعه کالکتور از فروشگاه آنلاین کپکام یعنی E-Capcom می‌توانند به طور انتخابی یکی از ۳ پست‌کارت‌ Steel Samurai را دریافت کنند. از مزایای پیش خرید کردن نسخه Complete Edition نیز می‌توان به دریافت هر ۳ کارت استیل سامورایی اشاره کرد.

همچنین کپکام اعلام کرد که مزایای پیش خرید نسخه‌های محدود که برای فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، به‌زودی اعلام خواهد شد. همینطور با توجه به اینکه نام ژاپنی این مجموعه Gyakuten Saiban 123 Naruhodou Selection است احتمال دارد که پس از عرضه این محصول شاهد معرفی Gyakuten Saiban 456 Odoroki Selection باشیم.

سری بازی‌های Ace Attorney در سبک ماجراجویی و ویژوال ناول طراحی شده است که کاربران در آن به عنوان یک وکیل حاضر می‌شوند و به دفاع از موکل‌های خود می‌پردازند. در ادامه می‌توانید نگاهی به محتوای نسخه محدود این بازی بیندازید.

Ace Attorney

Ace Attorney

Ace Attorney

نظرات خود را در مورد سری بازی‌های Ace Attorney و مجموعه جدید کپکام با زومجی در میان بگذارید و برای کسب اطلاع بیشتر از این سری می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده