نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر گیم پلی تازه Rain of Reflections به نمایش چپتر اول بازی می‌پردازد

تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Rain of Reflections منتشر شد که اولین فصل بازی را نشان می‌دهد.  

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فصل اول بازی Rain of Reflections، ساخته استودیو مستقل Lionbite Games منتشر شده است که گیم‌پلی و محیط‌های کابوس-مانند این اثر را در معرض نمایش قرار می‌دهد. در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام شد که این تریلر شامل گیم‌پلی همزمان بازی است و المان‌های اکتشاف، دیالوگ‌ها، اجزاء استراتژی مبتنی بر نوبت و حتی معماهای بازی را به تصویر می‌کشد.

اولین فصل بازی Rain of Reflections که Set Free نام دارد، داستان دانشمندی با نام ویلونا را روایت می‌کند. او در ابتدا به دنبال راهی برای حل مشکل ناباروری ناگهانی در جهان است، اما در میانه راه با این سوال که آیا این آزمایش‌ها از نظر اخلاقی درست هستند مواجه می‌شود. بر این اساس ویلونا تصمیم می‌گیرد که آخرین بچه‌ای را که به این شکل به دنیا آمده است، از بند اسارت آزاد کند.

همانطور که بازیکنان از دست «نیروهای قدرتمندی» که برای متوقف ساختن آن‌ها در تلاش هستند، فرار می‌کنند، می‌توانند در دنیایی کابوس-مانند که از طبقات مختلفی تشکیل شده است، به کاوش بپردازند. بازیکنان همچنین قادر به انتخاب راهکارهای مختلفی در بخش مبارزات این بازی استراتژی مبتنی بر نوبت هستند و در موقعیت‌های مختلف می‌توانند به مخفی‌کاری روی آورند یا با شلیک گلوله به کار دشمنان خاتمه دهند. آسیب‌های زیست محیطی نیز در بازی وجود خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که به عنوان یک بازی اشاره و کلیک به تجربه بازی Rain of Reflections بپردازند یا از گیم پد استفاده کنند.

بازیکنان باید تصمیم‌های خود در بازی Rain of Reflections را به دقت اتخاذ کنند؛ چرا که عواقب این تصمیمات تعیین کننده است و داستان بازی را به شکل متفاوتی تغییر خواهد داد. پس از انتشار فصل اول Rain of Reflection، فصل دوم بازی با نام Open Eye در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که داستان یک کاراکتر متفاوت را روایت می‌کند. بازیکنان در فصل دوم کنترل یک کارآگاه خصوصی با نام دوئِنن وست را که در یک منطقه شهری سایبرپانکی زندگی می‌کند، بر عهده می‌گیرند. فصل سوم بازی نیز Undercurrent نام دارد و کنترل ایمرا را به بازیکنان محول می‌کند. ایمرا مبارز جنبش مقاومت Infrared است که از مخفیگاه زیرزمینی خود که The Root نام دارد، دفاع می‌کند.  

بازی Rain of Reflections اثری تک‌نفره و داستان محور خواهد بود که برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد. تابه‌حال تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که در ماه‌های آتی شاهد انتشار آن خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر تازه بازی Rain of Reflections را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده