نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

کامن در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور نخواهد داشت

کامن، بازیگر نقش کاسیان اعلام کرد که او برای نقش آفرینی دوباره در فیلم John Wick 3: Parabellum باز نخواهد گشت.

فیلم John Wick (جان ویک) در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت که موفقیت این فیلم اکشن باعث شد تا کمپانی لاینزگیت به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان دهد. فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) در سال ۲۰۱۶ اکران شد که این فیلم توانست موفقیت و تحسین‌های بیشتری از سوی منتقدان نسبت به فیلم را به دست آورد. بدون شک عملکرد بسیار درخشان کیانو ریوز در نقش جان ویک، یکی از عوامل موفقیت این مجموعه فیلم اکشن محبوب است. صحنه‌‌های اکشن و مبارزات نفس گیر بین جان ویک و شخصیت کاسیان آدمکش با بازی کامن، یکی از نکاتی بود که در فیلم John Wick: Chapter 2 بسیار مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفته بود و بسیاری دوست داشتند که ادامه این مبارزه را در قسمت سوم فیلم John Wick نیز مشاهده کنیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کامن تایید کرده است که او در فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) حضور نخواهد داشت. در مصاحبه با وب‌سایت ComingSoon، این رپر آمریکایی تایید کرد که او برای نقش آفرینی دوباره در نقش کاسیان در این فیلم باز نخواهد گشت، اما در مورد دلیل آن توضیحی نداده است. کامن گفت:

من در قسمت سوم حضور ندارم، اما من می‌توانم بگویم از اینکه بخشی از فیلم John Wick 2 بودم بسیار خوشحال هستم و این تجربه شگفت انگیزی برای من بود. کار کردن با کیانو و چاد فوق العاده، چالش برانگیز و بسیار پر هیجان است و در حال حاضر من تنها می‌توانم بگویم که قسمت سوم باورنکردنی است.

John Wick: Chapter 2

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Avclub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده