نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی‌های Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV همچنان برای سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد

 پس از به دست آوردن مالکیت اینگزایل اینترتینمنت توسط مایکروسافت، این استودیو همچنان به تعهداتش مبنی بر عرضه بازی‌های Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV برای تمام پلتفرم‌ها پایبند است.

کمپانی مایکروسافت در رویداد XO18 اعلام کرد که مالکیت استودیوهای مختلفی را به دست آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به استودیو اینگزایل اینترتینمنت اشاره کرد. خریداری استودیو Inxile Entertainment برای هر دو طرف بسیار عالی است؛ چرا که کمپانی قدرتمند مایکروسافت می‌تواند این استودیو را از طریق حمایت مالی در ساخت بازی‌های بزرگ‌تر یاری کند. حال که اینگزایل اینترتینمنت به جمع استودیوهای مایکروسافت اضافه شده است، آیا برخی از بازی‌های این استودیو طبق وعده قبلی برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شود؟ با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، ظاهرا بازی Wasteland 3 و بازی The Bard’s Tale IV همچنان در دسترس دیگر پلتفرم‌ها نیز قرار می‌گیرد، اما استودیو اینگزایل مطمئن نیست که پس از این بازی‌ها باز هم برای پلتفرم‌های دیگر بازی بسازد. استودیو Inxile Entertainment با انتشار توییت جدیدی در این‌باره گفت:

ما همچنان به تعهداتمان نسبت به بازی‌های Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV پایبند هستیم. سخت است که بخواهیم درباره پس از آن سخن بگوییم. هنوز خیلی زود است که بخواهیم در راستای رابطه جدیدمان فعالیت کنیم.

The Bard’s Tale IV

 با در نظر گرفتن این توییت، به نظر می‌رسد که استودیو اینگزایل اینترتینمنت همچنان متعهد به انجام تعهداتش نسبت به بازی‌های Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV است. البته انتشار این بازی‌ها برای کامپیوتر و ایکس باکس وان یک مشکل به حساب نمی‌آید؛ چرا که مایکروسافت فروشگاه‌های هر دو پلتفرم را در اختیار دارد. با این وجود، هر دو بازی برای انتشار در پلی استیشن 4 و مک نیز برنامه‌ریزی شده است.  

اگر به دست آوردن مالکیت استودیو اینگزایل اینترتینمنت به وسیله مایکروسافت منجر به عدم عرضه بازی‌های یادشده برای پلی استیشن 4 و مک می‌شد، این موضوع بدون شک نارضایتی بسیاری از بازیکنان را به دنبال داشت و بر این اساس، بسیار خوشحالیم که این استودیو به تعهداتش پایبند است. همچنین منطقی است اگر این استودیو در آینده روی انتشار بازی‌ها برای پلتفرم‌های مایکروسافت تمرکز کند و شاهد انتشار بازی‌های آن‌ها برای دیگر پلتفرم‌ها نباشیم.

بازی The Bard’s Tale IV در حال حاضر در دسترس کاربران کامپیوتر است و به زودی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مک منتشر می‌شود. بازی Wasteland 3 نیز قرار است تا در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، مک، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده