نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Mother Russia Bleeds برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی Devolver Digital تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی دوبعدی براولر Mother Russia Bleeds را اعلام کرد.

کنسول هیبریدی قابل تحسین نینتندو سوییچ دارای بازی‌های بی‌نظیر زیادی است که با اعضای خانواده می‌توان به تجربه آن‌ها پرداخت. با نگاهی به بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی Super Mario Oddysey و سایر بازی‌های نینتندو سوییچ می‌توان گفت که شالوده بیشتر بازی‌های این کنسول بر پایه صمیمیت بنا شده است. با این حال، بازی‌های پرجنب و خروش دیگری نیز وجود دارند که این‌گونه نیستند؛ بازی Mother Russia Bleeds یکی از آن‌ها است.

بازی Mother Russia Bleeds اثری فوق‌العاده خشن، دوبعدی و براولر با طراحی‌های پیکسلی جذاب و کشت‌وکشتار بی‌رحمانه است که استودیو Le Cartel توسعه و کمپانی Devolver Digital نشر آن را بر عهده داشته است. حالت کوآپ بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که تا سقف چهار نفر به تجربه بازی در دوران خشن و سرد شوروی بپردازند. در این بازی، بازیکنان در نقش یک مبارز خیابانی قرار می‌گیرند که باید برای سرنگونی حکومتی ناعادلانه مبارزه کنند و برای انجام این کار با امواج بی‌پایانی از دشمنان روبه‌رو خواهند شد.

با عنایت به توییت جدید کمپانی دیوالور دیجیتال، بازی Mother Russia Bleeds در تاریخ ۲۴ آبان (۱۵ نوامبر) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. تابه‌حال اعلام نشده است که نسخه نینتندو سوییچ بازی از حالت کوآپ تا سقف چهار بازیکن پشتیبانی می‌کند یا خیر. همچنین در حال حاضر از ویژگی‌های انحصاری نسخه نینتندو سوییچ بازی Mother Russia Bleeds سخنی به میان نیامده است.

بازی Mother Russia Bleeds در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و در انتهای ماه جاری به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده