// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Knights & Dungeons؛ شوالیه‌ها و سیاه‌چال‌ها

بازی موبایل Knights & Dungeons اثر جذابی است که شما را با ماجراجویی یک شوالیه تنها در سیاه‌چال‌ها همراه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Knights & Dungeons را می‌توان یکی از آثار شاخصی دانست که در سبک نقش‌آفرینی عرضه شده و استودیو aradox Interactive AB از المان‌های سرگرم‌کننده‌ای برای ساعت‌ها ماجراجویی استفاده کرده است. شما در این بازی اندروید و آیفون، شوالیه خودتان را ارتقا داده و سفارشی‌سازی می‌کند تا بتواند در دنیای سیاه‌چال‌های بازی خودش را نشان دهد.

دنیای بازی Knights & Dungeons را سیاه‌چال‌های تاریک و پر رمز و راز تشکیل می‌دهند که باید شوالیه ما در آن‌ها حرکت کند و ماموریت‌های خودش را انجام دهد. شوالیه را نمی‌توان به عنوان شخصیتی خاص معرفی کرد، چرا که هر بازیکن می‌تواند روح جدیدی به وی بدهد و کاراکتر منحصربه‌فرد و مورد علاقه خودش را در وی پیاده‌سازی کند. گیم‌پلی بازی بسیار هیجان‌انگیز و دارای صحنه‌های اکشن بسیار است. در لحظه لحظه بازی باید هشیار باشید و بتوانید حرکات دشمنان را شناسایی کنید. دشمنان تنوع بالایی دارند و گل سرسبد آن‌ها هم، باس‌های چالش‌برانگیز و منحصربه‌فرد آن است. باس‌فایت‌ها بسیار هیجان‌انگیز هستند و باید مهارت بالایی در نبرد با آن‌ها داشته باشید. توانایی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های شوالیه محسوب می‌شود و باید در خلال مراحل مختلف، این فاکتور را در شخصیت خود بالا ببرید. برای مبارزه عادلانه با دشمنان خود، همواره باید ارتقا شوالیه را در نظر داشته باشید و برایش از سلاح‌های جدید و زره‌های محکم‌تر استفاده کنید. شوالیه شما رفته رفته کامل‌تر می‌شود و از یک سرباز ناپخته به یک قهرمان دلاور تبدیل می‌شود. همین سیستم ارتقای کامل بازی است که باعث می‌شود بازی تا انتها جذابیت خودش را حفظ کند و بازیکنان علاقه کافی برای ساعت‌ها تجربه متوالی را داشته باشند. حرکت در محیط بازی مشابه بازی‌های استراتژیک است و با لمس صفحه بازی می‌توانید حرکت شوالیه را به نقطه موردنظر هدایت کنید. با کشیدن انگشت و نگه‌داشتن صفحه بازی، برخی از حرکات سریع در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید از سقوط دیواره‌ها و سقف سیاه‌چال‌ها جان سالم به در ببرید.

Knights & Dungeons
Knights & Dungeons
Knights & Dungeons

گرافیک بالا یکی از مشخصه‌های اصلی جذابیت بازی Knights & Dungeons است که باعث می‌شود بافت‌ها بهتر دیده شوند و محیط‌های بازی چشم‌نواز باشند. نقش‌آفرینی جذاب شوالیه در خلال سیاه‌چال‌ها به‌خوبی بازیکن را علاقه‌مند به بازی می‌کند و به‌هیچ عنوان با یک اثر تکراری روبرو نیستید. گیم‌پلی بازی نیز بسیار جذاب و روان است و تنها با یک دست می‌توانید شوالیه خود را حرکت داده و در نبرد‌ها شرکت کنید. کاوش سیاه‌چال‌ها در واقع مهم‌ترین وظیفه شما است که باید برای کسب طلاهای بیش‌تر انجام دهید و با این‌کار آیتم‌های مخصوص را کسب کنید. مکان‌های بسیاری برای کشف شدن وجود دارند و مطمئنا با صحنه‌های بسیار جذابی روبرو خواهید شد.

کاوش در سیاه‌چال‌ها برای پیداکردن گنجینه طلاها حیاتی است و هرلحظه باید به گوشه و کنار محیط بازی احاطه داشته باشید

آیتم‌ها و سلاح‌هایی را که در طول بازی Knights and Dungeons کسب می‌کنید می‌توانید در پایین مشاهده کنید یا اینکه با رفتن به پنل مخصوص، به مشاهده و ارتقا آن‌ها مشغول شوید. این بخش به‌خوبی بازیکن را سرگرم می‌کند و حالت‌های مبارزه‌ای متنوعی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. وجود سلاح‌های متنوع و توانایی‌های بی‌شمار شوالیه باعث می‌شود که تنوع بسیار در زمینه پوشش ظاهری شوالیه و سیستم مبارزه وی شاهد باشیم. این شوالیه سطح‌بندی دارد و تاثیرات ضرباتی که وارد می‌کند، رفته رفته بیش‌تر می‌شود. با عضویت در کلن‌های مختلف می‌توانید باس‌های بیش‌تری تجربه کنید و با دوستان خود به رقابت آن‌ها بروید. این سیستم همکاری در بخش آنلاین، باعث می‌شود که نبردها خوی واقعی‌تری به خودشان بگیرند و هیجان بازیکنان هم بالاتر رود. علاوه‌ بر این، باس‌های هفتگی هم توسط سازندگان در نظر گرفته شده است و می‌توانید با شکست دادن آنان، جوایز ویژه‌ای را دریافت کنید و به ارتقای دوباره شوالیه بپردازید.

Knights & Dungeons
Knights & Dungeons
Knights & Dungeons
سیستم سفارشی‌سازی ظاهری و توانایی‌های شوالیه، مهم‌ترین عامل موفقیت و ماندگاری بازی است که بازیکن را ساعت‌ها پابند بازی می‌کند

نقشه بازی Knights & Dungeons تاثیر زیادی در گیم‌پلی دارد و می‌توانید حرکت خود را در سیاه‌چال‌ها سرعت دهید. می‌توانید شهر دلخواه خود را بسازید و بر آن حکم‌رانی کنید. رفته رفته که مراحل آموزشی بازی را گذراندید، می‌توانید وارد لیدربرد جهانی شوید و امتیاز خود را با دیگر بازیکنان و دوستان به اشتراک گذارید. کنترل کامل شخصیت در اختیار شما قرار دارد و هر لحظه می‌توانید به میزان توانایی شوالیه دسترسی داشته باشید. گنجینه‌های مختلف در طول راه وجود دارند که باید آن‌ها را پیدا کنید و جوایزش را از آن خود کنید. حیوانات خاصی در سیاه‌چال‌ها وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را با خود همراه کنید و در نبردهای سنگین بازی از آن‌ها کمک بگیرید. این حیوانات صرفا برای سرگرمی‌ قرار داده شده‌اند و نقش زیادی در داستان بازی ایفا نمی‌کنند.

بازی Knights & Dungeons اثر شاخصی است که از هر نظر عالی کار کرده است و بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها با آن همراه شوند و لذت ببرند. سیستم ارتقای ظاهری شوالیه و توانایی‌هایی که می‌تواند در طول بازی داشته باشد، مهم‌ترین فاکتور موفقیت بازی است و باعث می‌شود که بازی تا انتها دچار تکرار و یکنواحتی نشود. بازی هم از نظر گیم‌پلی هیجان‌انگیز و هم از دیدگاه سیستم سفارشی‌سازی ظاهری، چیزی کم ندارد و به مانند شاخص‌ترین آثار کنسولی، المان‌های سرگرم‌کننده‌ای دارد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Knights & Dungeons


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده