// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

نگاهی دیگر به بازی Red Dead Redemption 2

از آن‌جایی که این روزها همگان در حال ستایش محصول خارق‌العاده‌ی جدید راک‌استار یعنی بازی Red Dead Redemption 2 هستند، آیتم ویدیویی جدید زومجی، نگاهی خنده‌آور و سرتاسر طنز به آن می‌اندازد.

در بیست و هشتمین اپیزود «لودینگ»، برنامه‌ی هفتگی، اختصاصی و ویدیویی زومجی برای دنیای بازی‌های ویدیویی که لابه‌لای روزهای اندک اندک باقی‌مانده تا عرضه‌ی RDR2 یا همان بزرگ‌ترین بازی نسل به ادعای مجله‌ی معتبر Edge پخش شد، همه‌چیز درباره‌ی غرب وحشیِ تصویرشده توسط راک‌استار را زیر ذره‌بین بردیم. همین هم باعث شد که در آن قسمت ویژه، داستان قسمت‌های قبلی فرانچایز و مواردی مانند سرتاسر گیم‌پلی بازی جدید را شرح دهیم و در همان بین با تریلری چهار دقیقه‌ای و کوتاه، نگاهی مطلقا طنز و بامزه نیز به بازی داشته باشیم. تریلری که حالا و با بالا گرفتن هایپ بازی Red Dead Redemption 2 به سبب تجربه‌ی آن توسط خودتان یا افراد گوناگون هم می‌توان آن را برای اولین بار نگاه یا حتی بازبینی کرد و خندید. راستی خیال‌تان هم راحت باشد که این آیتم ویدیویی، درباره‌ی هیچ‌چیز جدی و حقیقی‌ای از بازی صحبت نمی‌کند. چه برسد که بخواهید نگران اسپویل شدن کوچک‌ترین چیزی درون آن باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«لودینگ» هر هفته دوشنبه شب‌ها در زومجی منتشر می‌شود و با آیتم‌های گوناگون، همواره سعی می‌کند نگاهی کامل به اخبار، اتفاقات، تاریخچه و حتی آینده‌ی هنر هشتم بیاندازد. پس اگر مثل ما دوست‌دار بازی‌های ویدیویی هستید، قطعا می‌توانید با دیدن اپیزودهای پیشین و بعدی آن، در کنارمان گیمر بودن‌تان را جشن بگیرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده