نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷

بازی Epic Skater 2 از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر شد

استودیو Your Daily Fill از انتشار بازی Epic Skater 2 برای پلتفرم کامپیوتر خبر داد.

بازی Epic Skater 2 در خرداد ماه سال جاری برای اندروید و iOS منتشر شد و امکان اسکیت بازی در مراحل دو و نیم بعدی با استفاده از ترفندهای هیجان‌انگیز را برای کاربران فراهم کرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Your Daily Fill از انتشار بازی Epic Skater 2 برای کاربران کامپیوتر خبر داده است.  

اگر همچنان منتظر بازی Session که در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد، هستید یا هنوز از واقعی نبودن بازی Skate 4 پس از ارسال هشتگ #Skate4 به وسیله مدیر روابط عمومی کمپانی الکترونیک آرتز در توییتر ناراحتید، ممکن است که بازی Epic Skater 2 شما را راضی کند.

بازی Epic Skater 2 توسط توسعه‌دهندگان سابق بازی Tony Hawk’s Pro Skater ساخته شده است و در آن شاهد بهبودهایی نسبت به نسخه قبلی نظیر اضافه شدن کنترل‌های گیم پد و ویژگی‌های تازه هستیم. به عنوان مثال، خریدهای درون برنامه‌ای و تبلیغاتی که در نسخه اول بازی شاهدشان بودیم، حذف شده و سیستم Create-A-Skater به بازی راه یافته است.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، بازی Epic Skater 2 از دو سال پیش در حال توسعه بوده است و این بازی به خاطر گسترش تمام جنبه‌های موجود از دوباره ساخته شده است. در بازی Epic Skater 2 چالش‌های بیشتری پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد؛ به طوری که ۱۰۰ اچیومنت برای آزادسازی در استیم، جدول امتیازات جهانی هفتگی و یازده مرحله با بیش از دو هزار هدف در حالت بی‌پایان در بازی وجود دارد.  

بازی Epic Skater 2 شامل چهل مرحله همراه با چالش‌های مختلف در حالت Career Mode و بیش از چهل و چهار ترفند قابل ارتقاء است. بازیکنان می‌توانند اسکیت‌بازان خودشان را با بیش از ۶۰۰ پوشش، لباس‌، لوازم جانبی و تخته اسکیت متنوع شخصی‌سازی کنند. این بازی همچنین آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و در این راستا شاهد حالت Free Skate Mode هستیم که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت آزادانه اسکیت بازی کنند.

در حال حاضر بازی Epic Skater 2 با تمام ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، به صورت رایگان (Free to Play) برای اندروید و آیفون در دسترس است و با این حال، شامل خریدهای درون برنامه‌ای نیز می‌شود. شما می‌توانید تریلر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده