// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Tetris Effect منتشر شد

استودیو این‌هنس گیمز با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Tetris Effect هم اکنون به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است.

۹ نوامبر مصادف می‌شود با روز عرضه بازی Tetris Effect که در سبک معمایی و موسیقی محور در استودیو ژاپنی این هنس گیمز (Inhance Games) ساخته شده است. ناشر این محصول همانند کمپانی‌های دیگر پس از عرضه محصول خود تریلری منتشر کرده است که طرفداران این سبک را از حضور این بازی در بازار مطلع کند. سازندگان در این راستا ویدیویی از تتریس افکت در کانال رسمی پلی استیشن در یوتوب به اشتراک گذاشته‌اند. جدیدترین ویدیو این بازی محیط‌ها و حالت‌های متنوع این بازی را به نمایش می‌گذارد.

در جریان تریلر همچنین موسیقی هیجان انگیز و زیبای این بازی نیز به گوش می‌خورد که به جرات می‌توان گفت که بخش مهمی از این بازی را تشکیل می‌دهد. با توجه به ویدیو منتشر شده حالت‌های Journey Mode در کنار چالش‌های دشواری در این بازی حضور دارند. 

بازی Tetris Effect با حفظ حالت سنتی تتریس، حالت‌ها و بخش‌های مختلف دیگری را هم در خود جای داده است که هر یک از قوانین جالبی برخوردار هستند. رویداد‌هایی نیز با نام Weekend Rituals در بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که کاربران را وادار می‌کند با همکاری یکدیگر به انجام آنها بپردازند و آیتم‌های مخصوص بازی را به دست بیاورند. گفتنی است که بازی Tetris Effect با قیمت ۳۹.۹۹ دلار هم اکنون در دسترس است و به تازگی توانسته است عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد؛ به طوری که این بازی توانست میانگین نمره ۸۹ را در سایت متاکریتیک به خود اختصاص دهد.

بازی Tetris Effect هم اکنون به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است و کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن VR تجربه متفاوتی از آن داشته باشند. گفتنی است که سازندگان، نسخه فیزیکی این بازی را هم عرضه کرده‌اند و هم اکنون در فروشگاه‌هایی همچون آمازون در دسترس است. در ادامه می‌توانید با تماشا کردن ویدیو خود را با محتوای هیجان انگیز این بازی آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را با سبک پازل تتریس و Tetris Effect با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده