نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

گلاب آدینه به عنوان بهترین بازیگر زن خارجی جشنواره خروس طلایی و صد گل چین انتخاب شد

گلاب آدینه، برای بازی در فیلم سینمایی «دوباره زندگی» به عنوان بهترین بازیگر زن خارجی جشنواره فیلم خروس طلایی و صد گل کشور چین انتخاب شد.

به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، گلاب آدینه، بازیگر سینمای ایران برای بازی در فیلم سینمایی «دوباره زندگی» ساخته رضا فهیمی، به عنوان بهترین بازیگر زن خارجی بیست و هفتمین دوره جشنواره خروس طلایی و صدگل کشور چین انتخاب شد. حسین پورمحمدی، تهیه کننده فیلم سینمایی «دوباره زندگی» به جای گلاب آدینه در این جشنواره حاضر شد و این جایزه را دریافت کرد. ژولیت بینوش نیز که در گذشته با عباس کیارستمی همکاری کرده بود، به عنوان بهترین بازیگر زن خارجی از نگاه تماشگران انتخاب شد.

فیلم ایرانی «دوباره زندگی» با کارگردانی رضا فهیمی و تهیه کنندگی حسین پورمحمدی ساخته شده است. این فیلم سینمایی علاوه‌بر گلاب آدینه، شمس لنگرودی را هم به عنوان بازیگر دارد. پخش بین‌المللی این فیلم برعهده علیرضا شاهرخی است. گلاب آدینه بازیگر سینمای ایران است که برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی «چوپانان کویر» ساخته حسین محجوب، محصول سال ۱۳۵۹ به سینما وارد شد. این بازیگر پس از این در فیلم‌هایی مانند «رسول پسر ابوالقاسم»، «بهترین بابای دنیا»، «گل یخ»، «زندان زنان» و «آبجی» نقش آفرینی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده