// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۸

تاریخ تخفیف های بلک فرایدی ایکس باکس مشخص شد [X018]

در جریان رویداد X018، میجر نلسون اعلام کرد که در تاریخ ۲۷ آبان ماه، تخفیف‌های بلک فرایدی فروشگاه ایکس باکس آغاز می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون در رویداد X018 تاریخ آغاز تخفیف‌های بلک فرایدی را اعلام کرد. در جریان تخفیف‌های جمعه سیاه، کاربران می‌توانند ایکس باکس وان ایکس را با ۱۰۰ دلار تخفیف خریداری کنند. به‌عبارتی این کنسول در جریان تخفیف‌های ذکر شده با قیمت ۴۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. همچنین می‌توانید کنترلر ایکس باکس وان با طرح دلخواه‌تان را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

همچنین مشخص شده است که از امروز تا تاریخ ۱۳ دی ماه (سه ژانویه ۲۰۱۹) کاربران می‌توانند تنها با پرداخت یک دلار، اشتراک ایکس باکس گیم‌ پس را خریداری کنند (در صورتی که برای اولین بار است این سرویس را خریداری می‌کنید). همچنین سرویس ایکس باکس لایو گلد با قیمت مشابهی، به‌فروش می‌رسد. بازیکنان از طریق سرویس Xbox Game Pass ماهیانه به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دسترسی خواهند داشت و از طریق سرویس طلایی می‌توانند با بخش آنلاین بازی‌هایشان را تجربه کنند و هر ماه دو بازی رایگان برای Xbox One و دو بازی رایگان را برای ایکس باکس 360 دریافت کنند.

در ادامه میجر نلسون اعلام کرد که بازی‌های Forza Horizon 4 ،State of Decay 2 ،PUBG و Super Lucky's Tale با ۳۵ درصد تخفیف به‌فروش خواهند رسید. تخفیف‌های بلک فرایدی فروشگاه ایکس باکس از تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۸ نوامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده