نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

علاقه مایکل سی هال به نقش‌ آفرینی دوباره در سریال Dexter

مایکل سی هال، بازیگر اصلی و ستاره سریال Dexter (دکستر)، در صحبت‌های جدید خود از علاقه‌اش به نقش‌آفرینی دوباره در این سریال پرده برداشت.

هشدار: این متن ممکن است بخش‌های از داستان سریال Dexter را فاش سازد

بیش از پنج سال از پخش آخرین فصل از سریال درام، جنایی و رازآلود Dexter (دکستر) شبکه شوتایم می‌گذرد. این سریال در ۸ فصل و ۹۶ قسمت روی آنتن شبکه شوتایم رفت و در زمان پخش، از نظر تعداد بینندگان رکوردهای زیادی برجای گذاشت. اولین قسمت این سریال در اول اکتبر سال ۲۰۰۶ پخش شد و قسمت پایانی نیز که سؤالات زیادی را برای بینندگان و طرفداران این مجموعه به وجود آورد، در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۳ روی آنتن شبکه شوتایم رفت.

مایکل سی هال، بازیگر اصلی و ستاره سریال Dexter، در صحبت‌های جدید خود از علاقه‌اش به نقش‌آفرینی دوباره در این سریال سخن گفت. وی همیشه در مصاحبه‌های خود احتمال حضور دوباره در نقش شخصیت دکستر را رد نکرده بود و می‌گفت که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید منتظر ماند. وی اخیراً مصاحبه‌ای با سایت The Daily Beast داشته است و در این مصاحبه ضمن ابراز علاقه به تکرار نقش خود در این مجموعه، گفت هنوز هم با پایان‌بندی مبهم مجموعهٔ تلویزیونی Dexter کنار نیامده است. صحبت‌های مایکل سی هال را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

هر زمان که در مورد احتمال نقش‌آفرینی دوباره در مجموعهٔ Dexter از من سؤال می‌شود، می‌گویم که هرگز نگو هرگز! مورد دیگر این است که فهمیده‌ام در اینترنت شایعاتی پخش شده مبنی بر اینکه مایکل سی هال قرار است بار دیگر نقش شخصیت دکستر را ایفا کند. پایان‌بندی سریال به‌گونه‌ای نبود که مردم قبول کنند فرجام کار این بوده است و سؤالات بی‌پاسخ زیادی برای ببیندگان به وجود آمد. به نظر می‌رسید که دکستر تبعید خودخواسته‌ای را انتخاب کرده و اصلاً  این طور نبود که زندگی خوب و شادی خواهد داشت. خواهر دکستر مُرد و همین موضوع به مذاق خیلی از بینندگان خوش نیامد. هنوز هم با پایان‌بندی فصل هشتم کنار نیامده‌ام.

Dexter

وی در ادامهٔ صحبت‌های خود چنین گفت:

شخصیت دکستر رابطه‌ای حقیقی با مردم داشت و آن مردم هر کدام به‌نحوی نابود شده بودند و مشکلات خود را داشتند. برای من چنین معقول بود که شخصیت دکستر مرگ خود را شبیه‌سازی کند و خود را از نوع زندگی که درگیر آن شده است خلاص سازد. اتفاقات دیگری هم می‌توانست بیافتد و در واقع هر اتفاقی ممکن بود.  

سازندگان این احساس را ندارند که بهترین کارشان را ارائه کرده‌اند. هنوز این مجموعه پتانسیل ادامه دادن را دارد، اما آنچه مشخص است، این است که عجله‌ای برای ازسرگیری این پروژه نیست

مایکل سی هال گفت که چند مرتبه احتمال ساخت و از سرگیری مجموعهٔ تلویزیونی Dexter وجود داشت، اما بنا به دلایلی این تصمیم تا به امروز عملی نشده است. وی گفت که در هر صورت آمادگی کنار گذاشتن این نقش را برای همیشه ندارد و ترجیح می‌دهد باز هم نقش دکستر را روزی ایفا کند. وی در این رابطه چنین گفت:

سازندگان این احساس را ندارند که بهترین کارشان را ارائه کرده‌اند. هنوز این مجموعه پتانسیل ادامه دادن را دارد، اما آنچه مشخص است، این است که عجله‌ای برای ازسرگیری این پروژه نیست و در اولویت قرار ندارد.

سریال Dexter بر اساس رمان نوشته‌ی جف لیندسی ساخته شده است. جالب است بدانید که لیندسی در ابتدا خیلی موافق انتخاب سی‌ هال برای نقش دکستر نبود، اما بعد از پخش سریال حتی خود او هم نتوانست شخصیت دکستر را با چهره‌ای به غیر مایکل سی ‌هال متصور شود و از ایفای نقش او بسیار راضی بود.

آخرین نقش‌آفرینی مایکل سی هال مربوط به فیلم Game Night (شب بازی) می‌شود که وی نقش شخصیت بلغاری را بر عهده داشت. وی در این فیلم با بازیگرانی چون جیسون بیتمن، ریچل مک‌آدامز، کایل چندلر، جسی پلمونس و جفری رایت همبازی بود و کارگردانی فیلم Game Night را جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین بر عهده داشتند. فیلمی که مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و با بودجهٔ ساخت ۳۷ میلیون دلاری، فروشی نزدیک به ۱۲۰ میلیون دلار در گیشه داشت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده