نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۵

تریلر بسته الحاقی The Forge بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد [X018]

در جریان رویداد X018، اولین تریلر بسته الحاقی The Forge بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد X018، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) اولین تریلر بسته الحاقی The Forge بازی Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرد. این بسته الحاقی قرار است در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار بگیرد و در اولین تریلر این نسخه، شاهد ماجراجویی لارا کرافت در یک دنیای آتش فشانی به نام Forge of the Fallen Gods هستیم تا پرده از راز Kuwaq Yaku بردارد. در این تریلر شاهد برخی از امکانات جدید دنیای بازی هستیم و همچنین در آن بیشتر با اتفاقات اولین بسته الحاقی قسمت سوم بازی Tomb Raider که یک بخش داستانی است آشنا می‌شویم. همچنین شما می‌توانید معماهای مقبره را به صورت تک‌نفره یا با دوستان خود حل کنید. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شما می‌توانید با پرداخت ۵ دلار بسته الحاقی The Forge بازی Shadow of the Tomb Raider را خریداری کنید یا اینکه با خرید سیزن پس این بازی که ۳۰ دلار قیمت آن است، صاحب آن شوید. بازی Shadow of the Tomb Raider توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Shadow of the Tomb Raider قرار بود آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت مجموعه توم ریدر باشد. برای یک پایان بندی خوب، ما نیاز به داستانی به یادماندنی داشتیم، نیاز به اکشن‌ها و ماجراجویی جذاب داشتیم. اما استودیو ایداس مانتریال، نه فقط داستان و روایتی خسته کننده را در این بازی به تصویر کشید، بلکه حتی قادر نبود به درستی بهترین المان‌های نسخه گذشته را کپی‌برداری کند. مقبره‌ها، پازل‌ها، محیط‌های جذاب و حتی خود لارا کرافت، همگی در حد قابل قبولی قرار دارند، اما گان‌پلی سطحی، پلتفرمینگ خسته کننده و مخفی‌کاری‌های پیش پا افتاده، نمی‌گذارند این اثر حداقل یک بازی ماجراجویی خوب باشد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده