نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۶

آپدیت Zedhunter برای بازی State of Decay 2 تایید شد [X018]

در جریان رویداد X018، کمپانی مایکروسافت با انتشار تریلری آپدیت Zedhunter را برای بازی State of Decay 2 تایید کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد X018، کمپانی مایکروسافت و اندد لبز آپدیت Zedhunter را برای بازی State of Decay 2 تایید کردند. مایکروسافت با انتشار تریلری اعلام کرد که این بسته الحاقی که به شکل یک آپدیت منتشر می‌شود، در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) به صورت مجانی روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز 10) منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی شامل سلاح‌های جدیدی از جمله کراس بو و شمشیرهای جدید که Wraith ،Mamba و Masterwork Bokken نام دارند، خواهد بود. همچنین در این بسته الحاقی تجهیزات و لوازم جدیدی نیز در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد و راه‌های جدیدی برای بقا، کشتن زامبی‌ها و گسترش جامعه و پناهگاه در دنیای قسمت دوم بازی State of Decay به شما ارائه خواهد داد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین مایکروسافت تایید کرد که تاکنون بیش از ۴ میلیون نفر به تجربه بازی State of Decay 2 پرداخته‌اند و بیش از ۶۴ میلیون روز در طول بازی زنده مانده‌اند و بازیکن‌ها بیش از ۵ میلیارد زامبی را در دنیای بازی کشته‌اند. بازی State of Decay 2 توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی State of Decay 2 دنباله‌ای از یک بازی متوسط نسل هفتمی است که انتظار می‌رفت در این نسخه اشتباهات گذشته خود را برطرف کند. با این حال State of Decay 2 اشتباهات خودش را که برطرف نکرده هیچ مشکلات دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده است. با این حال استودیو آندد لبز شبیه ساز اخرالزمانی زامبی محور خوبی را خلق کرده است که این خوب بودن زیر سایه مشکلات محتوایی و گرافیکی، خاک شده است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده