نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

داستان انیمیشن Frozen 2 حماسی‌تر و بزرگ‌تر از نسخه اول است

کارگردان انیمیشن Frozen 2 (یخ زده ۲) از تکمیل چهار آهنگ این انیمیشن خبر داد و گفت داستان قسمت دوم بسیار بزرگ‌تر و حماسی‌تر خواهد بود.

دنباله انیمیشن Frozen (یخ‌‌زده) که تقریباً یک سال دیگر روی پردهٔ سینما خواهد رفت، مراحل تولید و ساخت خود را به‌خوبی پشت سر می‌گذارد و جنیفر لی، کارگردان این انیمیشن، تکمیل چهار آهنگ اختصاصی برای این انیمیشن را تأیید کرد. وی در گفتگو با سایت وِرایتی ضمن تأیید این موضوع، در رابطه با آهنگسازان این مجموعه چنین گفت:

آهنگی جدید داریم که فکر می‌کنم آهنگی تکامل‌یافته و بهتر از آهنگ‌های پیشین است. این آهنگ به‌صورت اختصاصی برای فیلم نوشته شده است؛ بابی لوپز و کریستن اندرسون لوپز، سه هفتهٔ پیش این آهنگ را به من تحویل دادند. دو سال است که با این دو آهنگساز همکاری داریم و وقتی آهنگ جدید آن‌ها را به دستم رسید، عاشقش شدم.

جنیفر لی همچنین بدین موضوع اشاره داشت که داستان انیمیشن جدید قرار است ادامهٔ ماجراهای السا و آنا باشد، اما این داستان بسیار بزرگ‌تر و حماسی‌تر از انیمیشن ابتدایی خواهد بود.

انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ روی پردهٔ سینما رفت و با استقبال و تحسین تماشاگران و منتقدان مواجه شد. انیمیشن Frozen موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند و تا زمان اکران انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲)، عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان را در اختیار داشت. حال پس از ۶ سال دنباله این اثر قرار است به سینماها بازگردد. جاش گد برای صداپیشگی اولاف، کریستن بل برای صداپیشگی پرنسس آنا و آیدینا منزل برای صداپیشگی ملکه السا که صداپیشگان انیمیشن اصلی بودند، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 باز خواهند گشت. همچنین ماه تیر امسال، کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) از اضافه شدن ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون به جمع صداپیشگان دنباله انیمیشن Frozen خبر داده بود.

هنوز بازگشت جاناتان گراف، صداپیشه شخصیت کریستوف در انیمیشن Frozen 2 رسماً اعلام نشده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، مشترکاً کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر، نویسندهٔ فیلم Hidden Figures (اشخاص پنهان) و فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین)، به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است. علاوه بر این، دیزنی دو انیمیشن کوتاه براساس این مجموعه را که شامل انیمیشن Frozen Fever (تب فروزن) و انیمیشن Olaf's Frozen Adventure (ماجراجویی یخ‌زده اولاف) می‌شود، منتشر کرده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده