// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۶

حالت جدید Arena به بازی Sea of Thieves اضافه خواهد شد [X018]

در یکی از نمایش‌های حاضر در ویژه برنامه‌ی «اینساید ایکس‌باکس» (Inside Xbox) به مناسبت افتتاحیه‌ی رویداد اختصاصی X018، اعضای استودیوی Rare از حالت جدید بازی Sea of Thieves رونمایی کردند.

Sea of Thieves که یکی از موفق‌ترین بازی‌های انحصاری‌های مایکروسافت در چند سال اخیر به حساب می‌آید، به زودی با دریافت حالتی جدید برای رقابت کردن بازیکنان با یکدیگر، از آن‌ها پذیرایی خواهد کرد. The Arena که باید از آن به عنوان تازه‌ترین بخش از گیم‌پلی Sea of Thieves یاد کرد، در حقیقت یک حالت PVP (رقابت بازیکنان با یکدیگر) است؛ رقابتی که در آن هر گیمر، برای به دست گرفتن کنترل کامل یک منطقه‌ی به‌خصوص مشغول مبارزه با دیگران می‌شود. قبل از هر چیز، بهتر است که تریلر این حالت جدید بازی را تماشا کنید تا بیش از پیش، با حال و هوای آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

حالت The Arena شامل نبردهای دریایی و زمینی زیادی می‌شود و مخاطبان را به سمت پیدا کردن ارزشمندترین گنج‌های حاضر در دنیای بازی می‌برد. مطابق گفته‌ی سازندگان، The Arena توانایی‌های بازیکنان برای انجام کارهای مختلف یک دزد دریایی به سریع‌ترین حالت ممکن را به چالش می‌کشد. این حالت می‌خواهد با جمع کردن بهترین و جذاب‌ترین المان‌های حاضر در Sea of Thieves، بهترین تجربه‌ی ممکن از بازی مورد بحث را تقدیم مخاطبانش کند و محیط‌ها، لباس‌ها، جوایز و فرصت‌های تازه‌ای برای خلق یک دزد دریایی افسانه‌ای را تحویل آنان دهد. همچنین در طول دقایق برگزاری مراسم افتتاحیه‌ی رویداد X018 در مکزیکوسیتی، کریگ دانکن، رییس استودیوی Rare، اعلام کرد که این حالت جدید یک گزینه‌ی جداگانه در منوی بازی را در اختیارتان خواهد گذاشت که با انتخاب کردنش، وارد آن می‌شوید و اتصال مستقیمی به مابقی بخش‌های اثر ندارد. همچنین طی صحبت‌های او، تایید شد که ساخت آپدیت رایگان The Arena در اصل به پایان رسیده است و همین حالا اعضای استودیو، مشغول تست کردن بخش‌های گوناگون آن هستند. تست‌هایی که با توجه به پیش‌روی‌شان می‌توان احتمال داد که این بسته‌ی الحاقی گستره و رایگان، در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، به دست دوست‌داران Sea of Thieves می‌رسد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده