// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹

بازی Thief of Thieves به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه می‌شود [X018]

بازی Thief of Thieves، اقتباسی از کمیک‌های رابرت کیرکمن، از طریق سرویس ایکس باکس گیم‌پس در اختیار گیمرهای ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

با اینکه رابرت کیرکمن بیشتر به خاطر کمیک‌های واکنیگ دد شناخته می‌شود، اما در کنار آن مجموعه کمیک‌های دیگری با نام Thief of Thieves نیز به کمک کمپانی Skybound از سوی کیرکمن منتشر می‌شود و حدود چند ماه پیش بود که استودیو Rival Games با اقتباس از این مجموعه کمیک، اثری در سبک مخفی‌کاری و ماجراجویانه منتشر کرد که حالا و در جریان کنفرانس مایکروسافت در مراسم X018 مشخص شد که دارندگان کنسول ایکس باکس وان می‌توانند از طریق سرویس گیم پس به آن دسترسی داشته باشند.

بازی Thief of Thives داستان دزدی کارکشته و حرفه‌ای به نام سیلیا را روایت می‌کند که همراه با پیمانکار مورداعتمادش اشیای گران‌قیمت را برای مشتریان خود به سرقت می‌برد و در این بین دستمزد کارش را دریافت می‌کند. بازی دارای گرافیکی کمیک‌بوکی است و در لوکیشن‌های مختلفی جریان دارد که شما را در قالب مراحل مختلف وارد سرقت‌های جذابی می‌کند و در عین حال داستان گیرایی هم برای روایت دارد.

این بازی هم‌اکنون از طریق سرویس ایکس باکس گیم‌پس برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس است و پیش از این برای کامپیوترهای شخصی نیز عرضه شده بود. همچنین باید یادآوری کنیم که در حال حاضر با تخفیفی استثنایی، اشتراک یک ماهه سرویس گیم‌پس با قیمتی معادل یک دلار به فروش می‌رسد.

بازی Thief of Thieves پیش از این در وب‌سایت زومجی مورد بررسی قرار گرفت و نمره بسیار خوب ۹ را به‌دست آورد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده