نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Teslagrad؛ معمای الکتریکی

در بازی موبایل Teslagrad وارد معماهایی چالش‌برانگیز خواهید شد و بر علیه پادشاهی کشور Elektropia قیام خواهید کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های پلتفرمر جزو سبک‌های محبوب و دوست داشتنی بازیکنان هستند. بازی‌هایی که برای بسیاری از گیمرها خاطره‌انگیز و یادآور دوران کنسول NES و بازی Super Mario Bros هستند. با پیشرفت گوشی‌های موبایل، این سبک از بازی وارد این گجت‌های دوست داشتنی شد و شاهد بازی‌های موبایل زیبایی از این سبک بودیم. حال استودیو Playdigious بازی جدید Teslagrad را توسعه داده است که توانسته فضای جدیدی را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. بازی موبایل Teslagrad یک بازی اکشن و پلتفرمر دوبعدی است که قصد داریم در این مطلب این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان مطلب همراه زومجی باشید.

Teslagrad

تمامی محیط و شخصیت‌های بازی به صورت دستی طراحی شده است

داستان بازی اندروید Teslagrad درباره یک سرزمین پادشاهی با نام Elektropia است که شهر مرکزی آن با نام Teslagrad شناخته می‌شود. پادشاه این کشور دستور می‌دهد تمامی ساحران شهر تسلاگراد را به همراه خانواده‌شان دستگیر و روانه زندان کنند. پسر جوانی از این مهلکه فرار می‌کند و برای انتقام از دست دادن خانواده‌اش بر علیه پادشاه قیام می‌کند. گیم‌پلی بازی روندی ساده دارد که بازیکن باید پسر جوان را از سمت چپ به سمت راست کنترل کند و او را از موانع گوناگون رد کند. در بازی گجت‌های مختلفی چون Iron Fist در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد که بازیکن باید با استفاده از آنها معماهایی را حل کند و پس از آن به ادامه مرحله بپردازد. گجت Iron Fist مانند یک آهن‌ربا عمل می‌کند که موانع آبی و قرمز را به یکدیگر متصل و به بازیکن کمک می‌کند که مسیر خود را باز و به سمت جلو حرکت کند. معماهای بازی به مرور سخت‌تر خواهند شد و چالش‌های جدیدی روبروی بازیکن قرار خواهد گرفت. باس‌های بازی نیز دارای جذابیت خاصی هستند که تجربه آن می‌تواند برای بازیکن شیرین و دلچسب باشد.

Teslagrad

باس‌های بازی بسیار چالش‌برانگیز هستند

بازی آیفون Teslagrad دارای گرافیکی دوبعدی و حالتی آبرنگی و تاریک دارد که غم و اندوه حاکم بر شهر تسلاگراد را به خوبی نشان می‌دهد. یکی از نکات جالب توجه طراحی‌های بازی، این است که سازندگان تمام محیط و شخصیت‌های بازی را با دست کشیده و اجرا کرده‌اند که کاری بسیار تحسین‌برانگیز از سوی سازندگان رقم خورده است. همچنین، انیمیشن‌های بازی به خوبی و بسیار روان طراحی شده‌اند. موسیقی بازی نیز جزو نقاط قوت بازی محسوب می‌شود و حس تنهایی و غم پسر جوان را به زیبایی به بازیکن القا می‌کند. لازم به ذکر است، بازی موبایل Teslagrad هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی با قیمت ۷ دلار و در فروشگاه اپ استور با قیمت ۵ دلار در دسترس قرار دارد.

Teslagrad

بازی Teslagrad یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز است که می‌تواند لحظاتی خوش را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. معماهای متنوع بازی باعث شده‌اند که چالش‌های جدید پیش‌روی بازیکن قرار بگیرد. این بازی به همه علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرمر و معمایی پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید این بازی مهیج را از طریق لینک‌ پایین دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Teslagrad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده