نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

آموزش Red Dead Redemption 2: روش های مختلف به‌دست آوردن پول

در این قسمت از مقاله آموزش بازی Red Dead Redemption 2 به سراغ راه‌هایی برای پولدار شدن سریع در بازی می‌پردازیم.

مدتی می‌شود که بازی Red Dead Redemption 2، جدیدترین دستپخت کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games) منتشر شده و تحسین عالی منتقدین را هم در پی داشته است. در این بازی بار دیگر به دنیای غرب وحشی بازگشته‌ایم و این‌بار کنترل شخصیت آرتور مورگان را در یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های کمپانی راکستار بر عهده داریم. یکی از اهداف بازی‌های جهان باز پیدا کردن راه‌هایی برای کسب پول و درآمد بیشتر برای خرید لوازم مورد نیاز و آیتم‌های تزئینی است و بسیاری از بازیکن‌ها ممکن است به دنبال راه‌های سریع‌تری نسبت به انجام مراحل داستانی و فرعی بازی باشند. در ادامه سری مطالب روزانه آموزش بازی Red Dead Redemption 2 به‌ سراغ راه‌هایی برای کسب درآمد راحت و همچنین پولدار شدن سریع در قسمت دوم بازی Red Dead Redemption می‌پردازیم.

۱-به دنبال گنج بروید

در بازی نقشه‌هایی برای پیدا کردن گنج وجود دارد که شما پس از یافتن آن صاحب گردنبند مروارید، طلا، پول نقد و گاهی اوقات نقشه‌های گنج بیشتر می‌شوید. شما می‌توانید نقشه‌های گنج را پیدا یا خریداری کنید و سپس به دنبال یافتن گنج‌های مخفی در دنیای بازی بروید. شما با سری اول نقشه‌های گنج که با شروع مرحله دوم آزاد می‌شود، می‌توانید صاحب ۱۰۰۰ دلار پول نقد شوید. در ادامه به دو نقشه گنجل اصلی بازی و راه یافتن محل‌های مخفی شده آن می‌پردازیم.

گنج باند جک هال

در نزدیکی ایستگاه Flatrock یک غریبه به نام ماکسیمو (Maximo) حضور دارد که پس از صحبت با او، وی یک نقشه گنج را به شما می‌فروشد که این نقشه، نقشه گنج باند جک هال است که شما در سه مرحله باید گنج او را پیدا کنید.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

در مرحله اول در قسمت جنوبی شهر ولنتاین سنگ‌هایی با ظاهری جالب در منطقه‌ای به نام Caliban's Seat وجود دارد که شما باید به این مکان سفر کنید. طبق نقشه، باید از قسمت شمال شرقی این منطقه وارد شوید که یک الگو بسیار واضح قابل مشاهده است. پس از دنبال کردن این الگو، شما به یک سوراخ کوچک می‌رسید که اطراف آن را سنگ سفیدی پوشش داده است. یک گردنبند مروارید که می‌توانید آن را در Fence به فروش برسانید و یک نقشه که در واقع محل دومین بخش از گنج جک هال است، نتیجه اولین بخش از تلاش شما برای یافتن این گنج است.

Red Dead Redemption 2

دومین بخش گنج باند جک هال در منطقه‌ای به نام Cotorra Springs قرار دارد که این منطقه در بالای Fort Wallace دیده می‌شود. پس از سفر به این منطقه متوجه تخته سنگ‌های جالبی می‌شوید که گنج دوم در زیر تخته سنگی قرار دارد که بالای آن کاملا صاف است و ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر مجموعه سنگ‌ها دارد. علاوه بر نقشه محل سومین بخش از گنج باند جک هال، شما صاحب ۱۵ دلار پول نقد نیز می‌شوید.

سومین و آخرین بخش گنج باند جک هال در شمال شرقی نقشه بازی و در مرکز دریاچه O'Creagh's Run قرار دارد. این مکان در واقع در شمال Emerald Ranch و Emerald Station قرار دارد و پس از سفر به این منطقه یک جزیره کوچک در مرکز دریاچه مشاهده خواهید کرد که در بخش چمنزار آن سومین و آخرین بخش گنج باند جک هال قرار دارد. شما پس از یافتن آخرین بخش از  گنج باند جک هال صاحب ۵۰۰ دلار پول نقد و ۲ شمش طلا می‌شوید که شمش‌های طلای خود را می‌توانید در فروشگاه Fence به فروش برسانید.

گنج High Stakes

دومین نقشه گنج بازی High Stakes نام دارد که در واقع یک اتفاق تصادفی در بازی است. شما باید شکارچی گنج پیر در شمال Riggs Station را پیدا کنید. البته شما می‌توانید این شکارچی گنج را در منطقه دیگری که در شمال منطقه Cumberland Falls و در بین دو شهر Strawberry و Valentine قرار دارد، نیز پیدا کنید که نقشه هر دو محل حضور این شخصیت قابل مشاهده است. پس از آن که این شخص را با طناب بستید و لوت کردید، صاحب اولین نقشه گنج High Stakes می‌شوید.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

اولین بخش این گنج در یک آبشار در منطقه Cumberland Falls که غرب شهر ولنتاین است، قرار دارد که پس از ورود به آبشار و رد شدن از یک تکه چوب و بالا رفتن از یک سنگ، به راحتی می‌توانید دومین نقشه گنج High Stakes و مقداری پول را پیدا کنید. 

دومین بخش گنج High Stakes در منطقه Grizzlies West قرار دارد. در قسمت شمال شرقی این منطقه یک دریاچه یخ زده به نام Barrow Lagoon وجود دارد که با سفر به این منطقه شاهد یک پل سنگی که برف آن را پوشش داده خواهید بود که با بالا رفتن از آن و عبور از پل متوجه یک گودال می‌شوید که در آن بخش دوم گنج و سومین و آخرین نقشه گنج High Stakes قرار دارد.

سومین و آخرین بخش گنج High Stakes در بالا و نزدیکی Fort Wallace قرار دارد. با رفتن به قسمت شمال شرقی این محل که نزدیک Bacchus Station است، یک راه قابل مشاهده است که با عبور از آن و پریدن از چند تخته سنگ، به محلی مثل تصویر پایین می‌رسید که یک سوراخ کوچک در آن قرار دارد که محل آخرین گنج است و شما صاحب سه شمش طلا می‌شوید.

۲-به‌دست آوردن شمش‌های طلا

در بازی Red Dead Redemption 2 شاهد وجود شمش‌های طلای بسیاری هستیم که به طور مثال برخی از آن‌ها در نقشه‌های گنج‌ بازی پیدا می‌شود یا یکی دیگر از این شمش‌های طلای را پس از تکمیل مرحله The Spines of America به دست خواهید آورد. همچنین برخی مواقع با لوت کردن برخی از شخصیت‌ها می‌توانید صاحب شمش طلا شوید. با این حال، شمش‌های طلای مخفی نیز در بازی وجود دارد که شاید از وجود آن مطلع نباشید. اولین شمش طلای مخفی در شهر سوخته Limpany در جنوب منطقه Horseshoe Overlook قرار دارد. پس از وارد شدن به این شهر سوخته به ساختمان کلانتری این شهر بروید که در زیر میز آن یک صندوق است و در این صندوق شمش طلا و یک آیتم با ارزش برای اسب شما قرار دارد. 

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

دومین شمش طلا پس از شروع چپتر چهارم بازی قابل دسترس است. پس اگر هنوز چپتر سوم را تمام نکرده‌اید، ادامه این بخش ممکن است داستان و اتفاقات پایان چپتر سوم را برای شما فاش کند.

Red Dead Redemption 2

پس از پایان چپتر سوم و ورود به چپتر چهارم، شما می‌توانید به Lemoyne's Braithwaite Manor در جنوب شهر Rhodes سفر کنید که در ساختمان اصلی این خانه که در آتش سوخته است، یک اتاق در ورودی آن قرار دارد که در آن یک جعبه قفل دیده می‌شود که پس از باز کردن جعبه، شما صاحب شمش طلایی که در داخل آن قرار دارد می‌شوید.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

۳-همه چیز را لوت کنید

لوت کردن شامل گشتن افرادی که کشته‌اید، جستجوی خانه و محلی که به آن وارد شد‌ه‌اید و دزدی از اشخاص مختلف می‌شود که در طی آن شما می‌توانید اشیای قیمتی، پول نقد، غذا و موارد دیگر را به دست بیاورید. با این حال، چیزهایی که از لوت کردن به دست می‌آورید شاید ارزش یکسانی نداشته باشند. به طور مثال وقتی که یک گروه خلافکار را می‌کشید، بهتر است رئیس گروه را پیدا و لوت کنید یا در مراحل اصلی بازی اشخاص مهمی را که به قتل می‌رسانید اکثرا پول زیاد یا آیتم‌های گرانبهایی را به شما می‌دهند. این موضوع شامل گشتن خانه و موارد دیگر نیز می‌شود. شما اشیا و آیتم‌های قیمتی مثل ساعت جیبی، شمش طلا، گردنبند و غیره را می‌توانید در فروشگاه‌های Fence به فروش برسانید. 

Red Dead Redemption 2

۴-اشیای قیمتی و دزدی را در فروشگاه‌های Fence بفروشید

در بازی Red Dead Redemption 2 فروشگاه‌هایی وجود دارند که می‌توانید در آن اشیا و آیتم‌هایی را که ارزش بالایی دارند و شما به آن نیازی ندارید و همچنین اشیای دزدی را به فروش برسانید. به طور مثال شما می‌توانید یک شمش طلا را در فروشگاه Fence به قیمت ۵۰۰ دلار بفروشید. شما در مناطق مختلفی از دنیای بازی که شامل Rhodes ،Emerald Ranch و Saint Denis می‌شود، می‌توانید این فروشگاه‌ها را پیدا و اجناس خود را در آن به فروش برسانید. پس از پایان مرحله The Spines of America در چپتر دوم بازی، اولین فروشگاه Fence باز می‌شود. همچنین یک فروشگاه Fence دیگر نیز در بازی وجود دارد که در طول مراحل بازی باز می‌شود که در آن شما می‌توانید اسب‌های خود مثل اسب دزدی را با قیمتی بالاتر به فروش برسانید.

Red Dead Redemption 2

۵-در طول داستان صاحب مقدار زیادی پول می‌شوید

در طول مراحل داستانی بازی نیز شما دستمزد یا پول دریافت می‌کنید که در برخی از مراحل بازی صاحب پول هنگفتی می‌شوید. به طور مثال شما ۳۰۰ دلار در مرحله An American Pastoral Scene، یک شمش طلا به ارزش ۳۰۰ دلار در مرحله A Strange Kindness، دو هزار دلار در مرحله Sodom? Back to Gomorrah، حدود ۱۸۷ دلار در مرحله Friends in Very Low Places و ۷۵۰ دلار در A Fine Night of Debauchery می‌توانید به دست بیاورید که قطعا پول هنگفتی است. همچنین در طول مراحل بازی شما می‌توانید با لوت کردن و جستجو در محیط صاحب پول نقد و آیتم‌های با ارزش نیز شوید. علاوه بر این، پس از پایان مرحله Horse Flesh For Dinner یک فروشگاه Fence دیگر نیز باز می‌شود که در آن می‌توانید اسب‌هایی را که دزدیده‌اید یا اسب‌هایی را که در طبیعت رام کرده‌اید، به فروش برسانید که پول بیشتری نیز نسبت به اسطبل به شما خواهد داد.

Red Dead Redemption 2

۶-کشتن اعضای باندهای خلافکار بازی و شکار و فروش پوست حیوانات

در طول بازی شاهد باندهای خلافکاری متعددی نیز هستیم. شما می‌توانید با کشتن اعضای این باندها، آن‌ها را لوت کنید و صاحب اشیا و آیتم‌های قیمتی به‌همراه پول نقد شوید. شما می‌توانید این آیتم‌ها را در فروشگاه Fence به فروش برسانید. همچنین می‌توانید با شکار حیوانات مختلف که ارزش بالایی دارند و فروش پوست و بخش‌های مختلف آن، صاحب پول زیادی شوید.

Red Dead Redemption 2

۷-انجام دزدی‌ها و کارهایی که اعضای کمپ پیشنهاد می‌دهند

برخی مواقع اعضای کمپ به شما پیشنهاد دزدی و سرقت می‌دهند. به طور مثال خاویر در کمپ منتظر شما است تا با یکدیگر به دزدی بروید. شما پس از انجام این مراحل فرعی می‌توانید به لوت کردن محل بپردازید و صاحب پول نقد و آیتم‌های ارزشمند شوید و سپس آن‌ها را به فروش برسانید. این نکته قابل ذکر است که ارزش همه این دزدی‌ها که از زمان شروع چپتر دوم آغاز می‌شود، یکسان نیست و در یک ماموریت دزدی ممکن است پول زیادی را به دست بیاورید یا در برخی دیگر انجام این ماموریت چندان سودی برای شما نداشته باشد. همچنین با انجام ماموریت‌های استراوس نیز می‌توانید صاحب پول و آیتم‌های با ارزش برای فروش شوید.

Red Dead Redemption 2

۸-دستگیری افراد تحت تعقیب و تحویل آن‌ها

در کلانتری شهرهای مختلف بازی پوستر افراد تحت تعقیب قرار دارد که می‌توانید با انجام این ماموریت‌ها صاحب پول خوب و راحتی شوید. این نکته لازم به گفتن است که مبلغ هر یک از این افراد در هر منطقه متفاوت است و به طور مثال افراد تحت تعقیب در شهر Saint Denis ارزش بسیار بالاتری نسبت به دیگر شهرهای بازی دارد. 

Red Dead Redemption 2

در طول مقاله از راه‌های مختلف موجود در بازی Red Dead Redemption 2 برای جمع آوری راحت پول و پولدار شدن در بازی گفتیم، اما با انجام چند اشتباه می‌توانید بخش زیادی از دارایی خود را نیز از دست دهید. بهتر است در طول بازی به انجام دزدی و غارت نپردازید چرا که تحت تعقیب قرار می‌گیرید یا حتی اگر قصد انجام دادن آن را دارید بهتر است قبل از انجام آن بازی را سیو کنید و در ادامه دزدی کنید که اگر به مشکل خوردید، دوباره قبل از انجام این کار بازگردید. همچنین در طول بازی ممکن است به اشتباه به یک فرد برخورد کنید و تحت تعقیب قرار بگیرید. بهتر است قبل از اینکه بانتی هانترها یا پلیس شما را دستگیر کنند یا بکشند، مبلغی را که برای شما گذاشته شده که اکثرا بسیار پایین است، بپردازید که قطعا بهتر از دست دادن مقدار بسیار بیشتری پول پس از دستگیری یا مردن است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده