نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

فیلم Avengers: Infinity War در بخش‌های بیشتری از رقابت اسکار پیشنهاد شد

پس از انتقادات فراوان، کمپانی والت دیزنی با تغییر نظرش تصمیم گرفت که فیلم Avengers: Infinity War را در ۱۱ بخش برای رقابت اسکار پیشنهاد دهد.

چندی پیش کمپانی والت دیزنی فهرست رسمی فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی را که برای رقابت اسکار 2019 پیشنهاد داده شده، منتشر کرد. در این فهرست فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) تنها برای بخش بهترین جلوه‌های ویژه پیشنهاد شده بود که این موضوع با اعتراض و واکنش‌های منفی طرفداران دنیای سینمایی مارول مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی با تغییر نظرش این فیلم را در بخش‌های بیشتری از رقابت اسکار سال آینده پیشنهاد داده است. طبق اطلاعات به روزرسانی شده، فیلم Avengers: Infinity War برای حضور در ۱۱ بخش رقابت اسکار سال آینده پیشنهاد شده است که نسبت به فهرست قبلی شاهد افزایش پیشنهاد حضور این فیلم در ۱۰ بخش رقابت اسکار هستیم.  

این ۱۱ بخش شامل بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین موسیقی فیلم، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه، بهترین تدوین، بهترین جلوه‌های تصویری، بهترین گریم و آرایش مو، بهترین طراحی لباس، بهترین تدوین صدا و بهترین صداگذاری، می‌شود. با این حال، عدم حضور فیلم Avengers: Infinity War در بخش بهترین فیلم پیشنهادی و بهترین بازیگر نقش مکمل برای جاش برولین، بازیگر نقش تانوس، با تعجب طرفداران مارول مواجه شده است و ظاهرا دیزنی نمی‌خواهد که در صورت شانس حضور یک فیلم از مجموعه مارول در بخش بهترین فیلم سال، رقابتی بین این فیلم با فیلم Black Panther (بلک پنتر) ایجاد شود.

با این حال، شانس حضور فیلم Avengers: Infinity War در بخش فنی اسکار بسیار بالا است و حتی گفته می‌شود که این فیلم شانس خوبی را برای برنده شدن در بخش بهترین جلوه‌های ویژه اسکار 2019 دارد. فهرست نهایی ۹۱امین دوره اسکار در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۲ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و برنده آن قرار است در مراسم امسال که در ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (۵ اسفند امسال) برگزار می‌شود، معرفی شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده