// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

تریلر گیم پلی بازی Warhammer: Choasbane با محوریت شخصیت Konrad Vollen

سازندگان بازی Warhammer: Choasbane پس از شوخی با بازی موبایل دیابلو، تریلر جدیدی از پروژه خود که در سبک اکشن و نقش آفرینی طراحی شده است، منتشر کردند.

نوامبر، ماه عجیبی برای طرفداران سبک اکشن و نقش آفرینی بوده است. در حالی که بازی‌های جدیدی در این سبک همچون Pagan Online معرفی شده‌اند در آن سو طرفداران دیابلو پس از معرفی بازی موبایل Diablo Immortal برای آیفون و اندروید ابراز نارضایتی کردند. در این میان استودیو‌ی دیگری همچون سازنده سری وارهمر با انتشار اطلاعات جدیدی از Warhammer: Chaosbane قصد دارد برخی از طرفداران این سبک را به خود جذب کند.

تیم بازاریابی بازی Warhammer: Choasbane همچنین با انتشار توییتی سازندگان بازی موبایل دیابلو یعنی بلیزارد و استودیو نت‌ایز (Net Ease) را نیز به تمسخر گرفتند. آنها با انتشار توییتی از بازی خود خاطرنشان کردند که بازی مذکور در سال ۲۰۱۹ برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی عرضه می‌شود و «برای موبایل پورت نمی‌شود.» در ادامه می‌توانید عکس شوخی سازندگان با بلیزارد را مشاهده کنید.

Warhammer: Chaosbane

با توجه به رقابت‌ بسیار بالا بین بازی‌های مدرن، بسیاری از بازی‌سازان از این سیاست‌ها برای جلب توجه استفاده می‌کنند تا بتوانند طرفداران جدیدی را به آثار خود دعوت کنند. البته باز با این حال باید بدانید که بازی Warhammer: Chaosbane تابستان گذشته معرفی شده است و تا به امروز هم ویدیوهای زیادی از آن منتشر نشده است.

حال سازندگان تریلر جدیدی از بازی Warhammer: Chaosbane منتشر کردند. ویدیو یاد شده در حالی که گیم پلی بازی را نشان می‌دهد در آن سو هم روی معرفی کاراکتر‌ها و کلاس‌های بازی تمرکز دارد. نام یکی از این سربازان Konrad Vollen است که در واقع جزو یکی از چهار شخصیت قابل بازی در Chaosbane است. این کاراکتر که بیشتر در نبرد‌های تن به تن (Melee) مهارت دارد در آن سو از حملات AOE نیز بهره‌مند است. البته گفتی است که این کاراکتر قابلیت پشتیبانی یا به اصطلاح Support کردن هم‌تیمی‌ها را نیز دارد. در انتها باید گفت که قابلیت اصلی این کاراکتر به وی و بازیکنان اجازه می‌دهد که با استفاده از سپر دشمنانش را بی‌حرکت (Stun) و در ادامه به آنها آسیب وارد کند.

سازندگان در ادامه همچنین از ویژگی‌ Bloodlust Meter بازی نیز رونمایی کردند. عملکرد این مکانیزم به شکلی است که در صورتی که کاربران به تعداد معینی دشمن را از بین ببرند از مهارت‌های قدرتمندی بهره‌مند می‌شوند. بازی Warhammer: Chaosbane در استودیو فرانسوی اکو سافتور (Echo Software) در دست ساخت قرار دارد که به تازگی به مالکیت کمپانی بیگ بن اینتراکتیو (Big Ben Interactive) در آمده است. Warhammer: Choasbane در واقع اولین اثری است که در سبک اکشن و نقش آفرینی به دنیای وارهمر پا گذاشته است. گفتنی است که سازنده این بازی در این میان روی دو پروژه نامعلوم که در سبک‌های هک اند اسلش و ورزشی در حال طراحی است، کار می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با گیم پلی و کاراکتر‌های بازی Warhammer: Chaosbane در پایین می‌توانید جدیدترین ویدیو آن را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک اکشن نقش آفرینی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده