نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

احتمال ساخت سریال فرعی جدید Star Trek براساس شخصیت کاپیتان فیلیپا جورجیو

میشل یئو، بازیگر نقش کاپیتان فیلیپا جورجیو در حال مذاکره با شبکه CBS برای حضور در سریال فرعی جدید Star Trek است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال فرعی دیگری ممکن است براساس مجموعه محبوب پیشتازان فضا (Star Trek) تولید و منتشر شود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، در حال حاضر شبکه CBS در حال ساخت سریال Star Trek با بازی سر پاتریک استوارت در نقش کاپیتان جین-لوک پیکارد، برای شبکه استریم CBS All Access است، اما به نظر نمی‌رسد که این سریال، تنها سریال جدید در دست ساخت این مجموعه باشد. شخصیت کاپیتان فیلیپا جورجیو ممکن است صاحب یک سریال مستقل و فرعی از مجموعه پیشتازان فضا شود. 

طبق این خبر، میشل یئو که در طول سال جاری میلادی برای بازی در فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی های خرپول) شناخته شده، در حال انجام مذاکره با شبکه CBS برای حضور در سریال مستقل شخصیت فیلیپا جورجیو است. شبکه CBS در نظر دارد تا با ساخت سریال‌های بیشتر دنیای سریال Star Trek را گسترش دهد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. پیش از این در سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) یئو در نقش کاپیتان/امپراطور فیلیپا جورجیو به ایفای نقش پرداخته بود که او برای بازی در فصل دوم این سریال نیز بازگشته است.

با توجه به اینکه در فصل اول سریال Star Trek: Discovery شاهد سفر و ماجراجویی در دنیاهای موازی بودیم، ممکن است که شاهد حضور شخصیت امپراطور فیلیپا جورجیو و پیش از به قدرت رسیدن در امپراطوری تران باشیم. همچنین این احتمال وجود دارد که اتفاقات سریال فرعی جدید Star Trek پیش از اتفاقات یا پس از اتفاقات فصل اول سریال Star Trek: Discovery نیز جریان داشته باشد. ماه گذشته تریلر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شد که در آن شاهد بازگشت فیلیپا جورجیو نیز بودیم.

فصل دوم سریال Star Trek: Discovery در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۷ دی امسال) از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد. فصل دوم سریال Star Trek در ۱۳ قسمت تولید شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده