نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶

پشت صحنه سریال Westworld در آتش سوزی کالیفرنیا سوخت

در آتش سوزی اخیر ایالت کالیفرنیا، پشت صحنه ساخت برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله سریال Westworld نیز در آتش سوخته‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پشت صحنه ساخت سریال Westworld (وست ورلد) در آتش سوزی اخیر ایالت کالیفرنیا سوخته است. در آتش سوزی اخیر ایالت کالیفرنیای آمریکا پشت صحنه فیلمبرداری و ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی نیز در آتش سوخته‌اند. حال وب‌سایت The Santa Monica Mountains National Recreation Area با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کردند که استودیوی فیلمسازی وسترن تاون در پارک ملی پارامونت رنچ در شهر آگورا هیلز در آتش سوخته است. در این استودیوی فیلمسازی شاهد فیلمبرداری و تولید فیلم‌ها و سریال‌های محبوبی چون سریال Dr. Quinn, Medicine Woman (پزشک دهکده)، فیلم American Sniper (تک‌تیرانداز آمریکایی) و فیلم The Love Bug، بوده‌ایم. همچنین از این استودیوی فیلمسازی برای فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال Westworld نیز استفاده شده است. طبق تصاویر فاش شده، فیلمبرداری شهر Escalante (اسکلنتی) در پارک وست ورلد در این استودیوی فیلمسازی انجام شده بود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این محل که در آتش سوخته و توسط جان شریبر منتشر شده است، را مشاهده کنید:

ایوان ریچل وود، بازیگر نقش دلورس نیز با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر از این اتفاق ابراز ناراحتی کرده است. او گفت که از اینکه بخشی از تاریخ در آتش سوخته، بسیار ناراحت است، اما از اینکه کلیسا هنوز سالم باقی مانده، شگفت زده شده است. اردیبهشت امسال، شبکه HBO از تمدید سریال Westworld برای فصل سوم خبر داد. با این حال، شبکه HBO اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال هنوز آغاز نشده است و این آتش سوزی تاثیری در روند فیلمبرداری فصل جدید سریال وست ورلد نخواهد داشت. در بیانیه این شبکه توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر شده است:

در حال حاضر سریال Westworld در حال فیلمبرداری و تولید نیست و از آنجایی که منطقه تخلیه شده، هنوز نمی‌دانیم که چه میزان آسیب به سازه‌ها و محل‌های فیلمبرداری وارد شده است. مهم‌تر از همه چیز، ما به فکر کسانی هستیم که این محل را تخلیه کرده‌اند و اینکه این آتش سوزی چه تاثیری را در روی زندگی آن‌ها خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Westworld در چه زمانی آغاز خواهد شد. همچنین شبکه HBO هنوز زمانبندی مشخصی برای انتشار فصل سوم این سریال را اعلام نکرده است. همچنین ماه شهریور امسال بود که آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld اضافه شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده