نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

سه نسخه اول مجموعه Trine برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو فروزن‌بایت از راهیابی سه بازی Trine Enchanted Edition ،Trine 2: Complete Story و Trine 3: The Artifacts of Power به نینتندو سوییچ خبر داد.

ماه گذشته کمپانی تازه تاسیس مودوس گیمز اعلام کرد که با همکاری استودیو فروزن‌بایت بازی Trine 4 را منتشر خواهد کرد. این دنباله در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد، ولی با این حال انتشار آن برای نینتندو سوییچ غافل‌گیرکننده بود؛ زیرا تاکنون هیچ یک از نسخه‌های مجموعه تراین برای این کنسول منتشر نشده بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Frozenbyte از برنامه‌هایش برای انتشار بازی Trine Enchanted Edition، بازی Trine 2: Complete Story و بازی Trine 3: The Artifacts of Power برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرده است. البته برنامه‌های این استودیو از امروز آغاز شد؛ چرا که بازی Trine Enchanted Edition از حالا با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران کنسول هیبریدی نینتندو قرار گرفته است.

بازی Trine Enchanted Edition شروع ماجراجویی‌های آمادئوس، پنتیوس و زویا است که در سال ۲۰۰۹ برای پلی استیشن 3 منتشر شد. این نسخه مشابه همان نسخه بهبودیافته‌ بازی و شامل تمام محتویاتی است که پیش از این برای نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو Wii U منتشر شده بود. نسخه نینتندو سوییچ بازی Trine Enchanted Edition از بخش چندنفره لوکال و آنلاین پشتیبانی می‌کند و در حالت داک با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p و در حالت دستی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p اجرا می‌شود.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Trine 2: The Complete Story و بازی Trine 3: The Artifacts of Power برای نینتندو سوییچ اعلام نشده است. با این حال، استودیو فروزن‌بایت می‌گوید که انتظار دارد دو بازی دیگر این مجموعه نیز به زودی پس از بازی Trine Enchanted Edition در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ قرار بگیرند، بنابراین فاصله چندانی تا انتشار این دو بازی نداریم و پیش از انتشار بازی Trine 4 می‌توان به تجربه آن‌ها پرداخت.

انتشار تمام نسخه‌های مجموعه تراین برای نینتندو سوییچ حاکی از حمایت مشتاقانه استودیو Frozenbyte از نینتندو سوییچ است. بازی Has-Been Heroes اندکی پس از عرضه نینتندو سوییچ در دسترس کاربران این کنسول قرار گرفت و پاییز سال گذشته بازی Nine Parchments در کنار پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به نینتندو سوییچ نیز راه یافت. پس از راهیابی مجموعه بازی‌های تراین به نینتندو سوییچ، این کنسول غیر از چهار بازی فروزن‌بایت، میزبان تمام بازی‌های این استودیو می‌شود.

شما می‌توانید در ادامه تریلر معرفی سه نسخه ابتدایی مجموعه Trine برای نسنتندو سوییچ را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده