نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

بازی Fallout 76 برای پری لود در دسترس قرار گرفت

کمپانی بتسدا از طریق توییتر اعلام کرد که در حال حاضر پری‌لود نسخه ایکس باکس وان بازی Fallout 76 امکان‌پذیر است و به زودی پری‌لود نسخه‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پیش خریدکنندگان Fallout 76 از حالا می‌توانند به دانلود بازی اقدام کنند تا برای انتشار آن در هفته آینده آماده باشند. کمپانی بتسدا از آماده بودن بازی برای نصب خبر داد و دستورالعمل‌هایی را برای اینکه بازیکنان با فایل‌های نسخه بتای بازی چه باید بکنند ابلاغ کرد.

با عنایت به مجموعه‌ای از توییت‌ها، در حال حاضر نسخه ایکس باکس وان بازی Fallout 76 برای پری‌لود در دسترس است و به زودی شاهد آغاز پری‌لود نسخه‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر نیز خواهیم بود. اگر نسخه بتای بازی را در کنسول‌ها نصب کرده باشید، می‌توانید آن‌ها را حذف کنید. همچنین پیشرفت‌های‌تان در نسخه بتا به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد. اگر نسخه بتا را در کامپیوتر داشته باشید، یک آپدیت کوچک دریافت خواهید کرد که فایل‌های بازی شما را برای راه‌اندازی آماده می‌کند.

نسخه بتای بازی Fallout 76 در چند مرحله در دسترس بازیکنان قرار گرفت. کمپانی بتسدا در حال حاضر اصلاحاتی در بازی انجام داده و به برخی از بازخوردهای بازیکنان پاسخ داده است. این کمپانی قصد دارد تا بازی Fallout 76 را به اثری زنده تبدیل کند و بر این اساس برای بازخوردهای بازیکنان اهمیت زیادی قائل می‌شود. تیم سازنده بازی قصد دارد تا در طولانی مدت روی پیشرفت بازی کار کند و سرورها را «برای همیشه» آنلاین نگه دارد.

با اینکه بازی Fallout 76 اولین بازی از مجموعه فال‌اوت است که به اتصال اینترنت نیاز دارد، اما این نسخه را می‌توان به مانند یکی از نسخه‌های ماجراجویی تک‌نفره این سری تجربه کرد. با این حال، این یک نقطه ضعف برای بازیکنان تنهایی است که می‌خواهند به صورت گروهی به تجربه بازی بپردازند. یکی از سوالات کلیدی باقیمانده که احتمالا تا زمان انتشار بازی پاسخی برای آن دریافت نخواهیم کرد، به نحوه کار آیتم‌های تزئینی بازی مربوط می‌شود. با توجه به اینکه در این بازی آیتم‌هایی برای فروش وجود دارد، اما در حال حاضر نرخ تبدیل دلار به پول رایج درون بازی اعلام نشده است.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. با وجود پشتیانی کمپانی بتسدا از کنسول نینتندو سوییچ، این کمپانی اعلام کرده است که امکان انتشار بازی Fallout 76 برای کنسول مذکور وجود ندارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده