// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

در آپدیت بعدی Overwatch کاربران باید بازی را مجددا دانلود کنند

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که به‌خاطر تغییرات کلاینت Overwatch و رفع مشکلات این بخش، بازیکنان در آپدیت بزرگ بازی باید آن را مجددا دانلود کنند.

بازی Overtwatch، جزو آن دسته از بازی‌هایی است که آپدیت‌هایش حجم بالایی دارند. این در حالی است که در جریان آپدیت آینده بازی که یک به‌روزرسانی بزرگ به‌حساب می‌آید، بازیکنان باید کل بازی را مجددا دانلود کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در جریان به‌روزرسانی بزرگ بازی Overtwatch، شاهد تغییراتی ساختاری در کلاینت بازی هستیم. طبق گفته‌های کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Overtwatch، به‌روزرسانی آینده حکم یک ریمستر را دارد. در این آپدیت زمان بارگذاری بهبود می‌یابد و از طرفی استفاده از حافظه رم برای سیستم‌های مختلف هم بهینه می‌شود. در کنار این موارد می‌تواند به کاهش فضای بازی روی پلی استیشن 4 اشاره کرد. همچنین باگ‌های بازی در نقشه‌های مختلف هم رفع خواهند شد.

تمامی این موارد سبب شده است تا تیم سازنده نتواند این موارد را از طریق یک آپدیت روی محتویات فعلی قرار بدهد. از این رو کلاینت بازی باید از اول دانلود شود که این گفته بدین معنا است که بازیکنان بازی Overtwatch باید بازی را مجددا دانلود کنند. خوشبختانه Overwatch مثل بازی‌های امروزی نیست که ۵۰ گیگابایت از فضای کنسول شما را اشغال کند و تنها ۱۳ گیگابایت حجم دارد.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده