// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نام جدید بازی Crackdown 3 در شعبه ایتالیا فروشگاه ایکس باکس فاش شد

یکی از کاربران ردیت عکسی را از شعبه ایتالیا فروشگاه ایکس باکس منتشر کرده است که نشان می‌دهد نام جدیدی برای بازی Crackdown 3 در نظر گرفته شده است.

بازی Crackdown 3 در ماه فوریه ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد اسم این بازی هم دارای یک پسوند خواهد بود. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، یکی از کاربران سایت ردیت تصویری را از شعبه ایتالیا فروشگاه ایکس باکس منتشر کرده است که نشان می‌دهد اسم جدیدی برای بازی Crackdown 3 در نظر گرفته شده است.

نام جدید بازی Crackdown 3

طبق عکس منتشر شده، به‌نظر می‌رسد استودیو سامو دیجیتال (Sumo Digital)، سازنده بازی Crackdown 3، اسم جدیدی را در نظر گرفته است. حال باید منتظر رویداد XO18 کمپانی مایکروسافت باشیم و ببینیم آیا اسم Crackdown 3: New Providence واقعیت دارد یا تنها یک شایعه است. همچنین کاربران در جریان رویداد XO18 می‌توانند بازی Crackdown 3 را تجربه کنند.

از دیگر بازی‌هایی که در این رویداد حضور دارند، می‌توان به بازی‌های Forza Horizon 4، Sea of Thieves، Minecraft و State of Decay 2 اشاره کرد. همچنین مایکروسافت موارد دیگری را هم برای کاربرانش آماده کرده است. نظر شما کاربران زومجی در مورد رویداد بامداد شنبه چیست؟ آیا شایعات مختلف حول این کمپانی نظیر خریدن استودیو آبسیدین حقیقت دارد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده