// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

Cooler Master دو خنک‌ کننده‌ بادی مجهز به نورپردازی RGB معرفی کرد

کمپانی Cooler Master از دو خنک‌کننده‌ی بادی جدید با نام‌های MasterAir MA410P و MasterAir MA610P رونمایی کرد.

کمپانی Cooler Master اخیرا دو خنک‌کننده‌ی بادی جدید به خط تولید محصولات قدرتمند خود اضافه کرده است. طبق اعلام این کمپانی معتبر، این دو محصول جدید MasterAir MA410P و MasterAir MA610P نام دارند.

همانطور که از نام MasterAir MA410P مشخص است، این محصول مدل کوچک‌تر و ارزان قیمت‌تر نسبت به دیگر محصول جدید این کمپانی یعنی MasterAir MA610P خواهد بود، با این حال هر دو خنک‌کننده‌ی جدید از یک طراحی مشترک بهره‌مند شده‌‌اند و دارایی فناوری CDC 2.0 یا تماس مستقیم پیوسته(Continuous Direct Contact) هستند. طبق اعلام کمپانی کولرمستر این فناوری کمک می‌کند تا سطح تماس هیت‌سینک خنک‌کننده‌های جدید نسبت به مدل‌های قبلی تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کند.

MasterAir MA410P

به نظر می‌رسد که محصول MasterAir MA410P قرار است با داشتن چهار لوله‌ی انتقال حرارت مسی که به صورت مستقیم به سطح پردازنده متصل هستند، جایگزینی برای مدل بسیار موفق و قدرتمند MasterAir Pro 4 شود. این لوله‌های مسی قطور حرارت تولید شده توسط پردازنده‌ی سیستم را به پره‌های آلومینیومی خنک‌کننده برای دفع حرارت انتقال می‌دهند. طبق اعلام کمپانی مذکور می‌توان بر این این خنک‌کننده از یک فن اضافی نیز استفاده کرد تا کاربر بتواند جهت خنک‌سازی هرچه بیشتر پیکربندی Push-Pull ایجاد کند.لازم به ذکر است که این محصول به کنترلر نورپردازی RGB نیز مجهز شده تا در نهایت علاوه بر عملکرد موثر، از زیبا بودن سیستم کاربر نیز اطمینان حاصل شود.

MasterAir MA610P

از سوی دیگر مدل MA610P نیز به همراه MA410P معرفی شده است که به دو عدد فن با پیکربندی پیش‌فرض Push-Pull مجهز شده است.این مدل بر خلاف مدل 410P به ۶ لوله‌ی انتقال حرارت مسی مجهز شده است تا میزان عملکرد موثر آن به حداکثر برسد. از نظر ابعاد نیز این مدل نسبت به MA410P  کمی بزرگتر است تا کاربران بتوانند نسبت به نیاز خود و همچنین در نظر داشتن فضای داخلی کیس‌های خود یکی از دو محصول مناسب را انتخاب نمایند. همانند مدل کوچکتر، در خنک‌کننده‌های MasterAir MA610P نیز نورپردازی RGB فراموش نشده است.

طبق اعلام کمپانی Cooler Master هر دو خنک‌کننده به همراه ۲ سال گارانتی عرضه خواهند شد و به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت؛ اما هنوز قیمت این محصولات از طرف کمپانی مذکور تعیین نشده است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده