// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی Mad Rocket: Fog Of War؛ نبرد در مه

Mad Rocket: Fog Of War یک بازی استراتژی و محافظت از پایگاه است که با استفاده از ایده‌های جدید و تغییرهای کوچک در روند روتین این سبک، به تجربه‌ای خاص و چالش برانگیز برای بازیکنان تبدیل شده است. با معرفی این بازی جدید در زومجی همراه باشید.

بازی‌های استراتژی همواره از پرطرفدارترین بازی‌ها بوده‌اند و جوایز مسابقاتی که برای این آثار برگزار می‌شود،‌ میلیون دلاری است. در پلتفرم موبایل هم بازی‌های استراتژی همواره مورد استقبال بوده‌اند و بعضی از آنها مانند بازی Clash Of Clans به بازی شماره یک این پلتفرم تبدیل می‌شوند. استودیو Four Thirty Three که پیش از این بازی‌های خوش ساختی مانند DC: Unchained و Boxing Star را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده بود، اکنون پس از چند تجربه‌ی بازی‌‌های آنلاین به سراغ سبک استراتژی رفته که اتفاقا بازی جدید آن هم از کیفیت خوبی برخوردار است. این بازی اندروید و آیفون که Mad Rocket: Fog Of War نام دارد و تاکنون میانگین امتیاز ۴.۴ ستاره از ۵ ستاره را کسب کرده است، به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده‌ است. البته به همین دلیل در بازی شاهد حضور تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای هستیم که امروزه امری اجتناب ناپذیر به نظر می‌آید.

 بازی Mad Rocket

بازی Mad Rocket: FOW یک بازی استراتژی و دفاع از پایگاه است که گیم‌پلی آن برای بازیکنان این بازی‌ها در پلتفرم موبایل بسیار آشنا و ساده است. در ابتدای بازی یک پایگاه (Base) در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید از آن در مقابل حملات سایر بازیکنان محافظت کنید، آن را ارتقا و گسترش بدهید و با حمله به سایر پایگاه‌ها منابع لازم برای پیشرفت بیشتر در بازی را به دست آورید. پایگاه‌ها در بازی Mad Rocket جزیره‌های معلقی هستند که در میان یک مه غلیظ شناورند. این مسئله یکی ار تفاوت‌های این بازی با سایر بازی‌های مشابه خود است؛ زیرا باعث می‌شود که نوع حملات و حرکات تدافعی در این بازی بسیار خاص‌تر باشد. در MR: Fog Of War تمرکز تسلیحات نظامی برای دفاع حمله بیشتر روی موشک‌ها و سلاح‌هایی است که اثر هوایی دارند؛ زیرا در این اثر، پایگاه‌ها با هم فاصله بسیاری دارند.

گیم‌پلی هیجان انگیز و غیر قابل پیشبینی بازی در کنار گرافیک فانتزی از عوامل موفقیت Mad Rocket هستند

پس از شروع بازی و یک لودینگ تقریبا طولانی، بخش ابتدایی و راهنمایی بازی آغاز می‌شود که در آن توسط اولیویا هارتنت، دستیار شما در طول بازی، توضیحاتی ارائه می‌شود که برای شروع بد نیستند اما اصلا کامل به نظر نمی‌آیند. هر مسابقه ۹۰ ثانیه‌ای در بازی Mad Rocket از تاکتیک‌های مختلف تدافعی و تهاجمی پر است و این مسئله به خوبی در آغاز بازی به بازیکنان آموزش داده نمی‌شود. تنوع خوبی که در حملات هوایی و زمینی و موشک‌های بازی وجود دارد، در کنار تنوع سلیقه هر بازیکن برای ساخت پایگاه خود باعث شده تا هر مسابقه از بازی هیجان خاص خود را داشته باشد و اصلا قابل پیشبینی نباشد.

 بازی Mad Rocket

گرافیک بازی Mad Rocket: Fog Of War بسیار فانتزی و کارتونی است که به نوعی با سبک جنگی و اکشن مبارزات در تضاد است، اما این تضاد بسیار جذاب به نظر می‌رسد. سازندگان مانند سایر بخش‌های بازی در این بخش نیز بسیار خوب عمل کرده‌اند و حتی با زوم کردن بسیار از کیفیت بافت‌ها کاسته نمی‌شود که این مسئله با توجه به حجم مناسب ۲۱۰ مگابایتی بازی برای iOS نقطه قوت به حساب می‌آید. بهینه‌سازی خوب بازی در همه زمینه‌ها دیده می‌شود و اجرای انیمیشن‌های بازی در میان نبرد‌های سراسر اکشن و انفجار بازی بی عیب و نقص است. طراحی‌های منو‌ها و کنترل‌های بازی هم خوب و معمولی است اما با توجه به دوربین بازی شاید کسانی که انگشتان بزرگی داشته باشند، کمی با کنترل‌‌های بازی به مشکل بخورند.

 بازی Mad Rocket

بازی‌های استراتژی و محافظت از پایگاه همیشه از هیجان خاص خود بهره برده‌اند و طرفداران خاصی هم دارند. با توجه به آنلاین بودن اثر، داشتن یک ارتباط اینترنتی پایدار قطعا در تجربه‌ی بازی تاثیر بسیار زیادی دارد و بازیکنان در ایران باید برای تجربه‌ی این بازی از برنامه‌های تغییر آی‌پی استفاده کنند. به جز این مورد و مسئله تبلیغات درون بازی، بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در تمامی زمینه‌ها مانند گیم‌پلی، گرافیک و سیستم مسابقه‌ساز (Match-Maker) کیفیت خوبی از خود نشان می‌دهد.

آیا می‌توانید به قدرتمندترین جزیره معلق دنیای بازی تبدیل شوید و از نفوذ حملات خطرناک سایر بازیکنان در سراسر جهان جلوگیری کنید؟ در بازی Mad Rocket: Fog Of War قدرت رهبری و استراتژيک خود را تست کنید.

دانلود بازی اندوید و آیفون Mad Rocket: Fog Of War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده