// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

کمپانی ZOTAC از کیس آماده گیمینگ MEK ULTRA رونمایی کرد

کمپانی ZOTAC از سری جدید کیس‌های گیمینگ آماده‌ی خود با نام MEK ULTRA رونمایی کرد.

کمپانی مطرح ZOTAC طی روز‌های گذشته از سری جدید کیس‌های گیمینگ آماده‌ی خود با نام MEK ULTRA رونمایی کرده است. طبق اعلام این کمپانی، محصول مذکور به جدید‌ترین کارت گرافیک کمپانی NVIDIA یعنی کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti مجهز شده است.

محصول ZOTAC MEK ULTRA را می‌توان با جدید‌ترین قطعات موجود در بازار از جمله پردازنده‌ی اینتل Core i9 7900X و یک مادربرد X299، به همراه یکی از کارت‌های گرافیک سفارشی کمپانی زوتاک یعنی GeForce RTX 2080 Ti در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4-3200 (که قابلیت ارتقاء تا حجم ۱۲۸ گیگابایت را دارد) سفارش داد. در بخش ذخیره‌سازی اطلاعات نیز کمپانی Zotac گزینه‌های متنوعی را در اختیار مشتریان خود گذاشته است و آن‌ها می‌توانند از طیف وسیع موارد موجود در بازار استفاده کنند. به عنوان پیش‌فرض محصولات ZOTAC MEK ULTRA به یک درایو SSD از نوع NVMe M.2 با ظرفیت حجم ۵۰۰ گیگابایت به همراه یک حافظه Intel Optane با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و یک عدد هارد ۳/۵ اینچی با ظرفیت ۴ ترابایت مجهز شده‌اند.

ZOTAC MEK ULTRA

بخش اتصالات این محصول زیبا و قدرتمند هم شامل موارد متعددی است تا کاربران بتوانند تقریبا هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی را به پی‌سی خود متصل کنند. امکاناتی مانند کارت صدای ۷/۱ کاناله آنبرد، کارت شبکه‌ی یک گیگابیت (1GbE) با کنترلر Killer AC 1550 و شبکه بی سیم وای‌فای با استاندارد 802.11ac، بلوتوث نسخه ۵ و یک درگاه PS/2 برای اتصال ماوس و کیبوردهای قدیمی‌تر برای این کیس آماده در نظر گرفته شده است. علاوه بر موارد گفته شده، دو پورت USB 3.1 از نوع Type-C، شِش پورت USB 3.0 و چهار پورت USB 2.0 بخش ورودی این محصول را به کامل‌ترین سطح ممکن رسانده است. لازم به ذکر است که این کیس قدرتمند به واسطه‌ی یک منبع تغذیه‌ی ۱۰۰۰ واتی از نوع +80 Gold تامین برق می‌شود تا کاربران از این لحاظ نیز هیچ مشکل یا کمبودی را احساس نکنند.

ZOTAC MEK ULTRA

کمپانی Zotac برای سیستم خنک‌سازی این کیس آماده دو فن بسیار بزرگ ۲۰۰ میلیمتری سفارشی در پنل جلویی به صورت Pull in تعبیه کرده است تا هوای خنک را به درون بکشند و قطعات داخلی این کیس قدرتمند را خنک کنند. جدای از این موارد برای خنک‌سازی پردازنده نیز یک خنک کننده‌ی مایع AIO در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که کمپانی محبوب Zotac از نورپردازی RGB نیز دریغ نکرده و با استفاده از سیستم فناوری SPECTRA 2.0 تمام بخش‌های قابل نورپردازی از جمله فن‌های پنل جلویی، بخش جلویی کیس، خنک کننده‌ی مایع و حتی کارت گرافیک را به نورپردازی RGB مجهز کرده است.


منبع tweaktown.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده