نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

حضور قطعی ویل اسمیت و مارتین لارنس در فیلم Bad Boys 3

مارتین لارنس در صفحهٔ رسمی اینستاگرام خود تأیید کرد که ساخت قسمت سوم مجموعهٔ Bad Boys (پسران بد) به‌زودی آغاز می‌شود.

طبق گزارشی که اوایل ماه جاری منتشر شد، به‌صورت غیررسمی اعلام شده بود که مراحل تولید قسمت سوم مجموعهٔ Bad Boys (پسران بد) با عنوان Bad Boys for Life (پسران بد برای زندگی) آغاز شده است و مارتین لارنس بازگشت دوباره‌ای به این مجموعه خواهد داشت و نقش پیشین و دوست‌داشتنی خود را در فیلم جدید نیز تکرار خواهد کرد. البته گویا آن اخبار کاملاً درست نبود و هنوز مراحل پیش‌تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز نشده است. در آن گزارش به حضور همکار و رفیق شخصیت مارکوس برنت، یعنی کارآگاه مایک لاوری با نقش‌آفرینی ویل اسمیت نیز اشاره شده بود و حال مارتین لارنس با انتشار تصویری در صفحهٔ اینستاگرام خود به‌صورت رسمی خبر از ساخت فیلم سوم این مجموعه داد و باید منتظر نقش‌آفرینی دوبارهٔ این زوج هنری در کنار یکدیگر باشیم.

تصویری را که مارتین لارنس در صفحهٔ اینستاگرام خود منتشر کرده است در پایین مشاهده می‌کنید که ویل اسمیت نیز در این تصویر حضور دارد و کپشن این تصویر Bad Boys for Life است:

Bad Boys

این‌طور که به نظر می‌رسد اوایل سال ۲۰۱۹ مراحل ساخت و تولید فیلم Bad Boys for Life آغاز خواهد شد و در آن زمان نه مارتین لارنس و نه ویل اسمیت درگیر پروژه‌ای نخواهند بود. گویا سازندگان تصمیم دارند فیلم را در زادروز مارتین لوتر کینگ جونیور که یکی از تعطیلات رسمی سراسری فدرال در ایالات متحده آمریکا است، اکران کنند و به احتمال فراوان فیلم Bad Boys for Life در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ (دی-بهمن ۹۸) اکران خواهد شد.

تقریباً دو سال پیش بود که جو کارناهان اعلام کرد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و چندی پیش نیز این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) حذف شده بود، اما چندی پیش اعلام شد که عادل ال عربی و بلال فلاح در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Bad Boys For Life هستند و به نظر کارگردانی این فیلم به همین دو نفر سپرده می‌شود. ال عربی و فلاح بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند و همچنین این دو کارگردانی دو قسمت از جمله کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Snowfall (اسنوفال) برای شبکه FX را نیز بر عهده داشته‌اند. ال عربی و فلاح کارگردانی فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) با بازی ادی مورفی، را هم بر عهده دارند. کار نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Bad Boys For Life نیز بر عهده کریس برمنر است.

سازندگان تصمیم دارند فیلم Bad Boys For Life را در زادروز مارتین لوتر کینگ جونیور که یکی از تعطیلات رسمی سراسری فدرال در ایالات متحده آمریکا است، اکران کنند

پخش قسمت ابتدایی Bad Boys بر عهدهٔ کمپانی کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) بود و این فیلم با بودجهٔ ساخت ۱۹ میلیون دلاری، فروش بسیار خوب ۱۴۱ میلیون دلاری در گیشه داشت. پس از اکران موفقیت‌آمیز فیلم ابتدایی، همه منتظر دستور ساخت بلافاصله قسمت دوم بودند، اما مشکلاتی که بین ویل اسمیت، مارتین لارنس و مایکل بِی به وجود آمد، ساخت فیلم دوم را نزدیک به ۸ سال به تأخیر انداخت. قسمت دوم نیز به کارگردانی مایکل بِی ساخته شد و ویل اسمیت و مارتین لارنس در همان نقش‌های سابق خود ظاهر شدند. لازم به گفتن نیست که بودجهٔ فیلم دوم بسیار بیشتر شد و این فیلم مملو از صحنه‌های تعقیب‌وگریز با ماشین، تیراندازی و انفجار بود. نقدهای فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) چندان خوب نبود، اما با این حال نمی‌توان منکر سرگرم‌کننده بودن آن فیلم شد و حتی ادگار رایت برای ساخت فیلم Hot Fuzz (پلیس خفن) تا حدی زیادی از این فیلم الهام گرفت. بودجهٔ ساخت فیلم دوم حدود ۱۳۰ میلیون دلار بود و این فیلم فروش ۲۷۳ میلیون دلاری در گیشه داشت.

همچنین گفتنی است سریال Bad Boys در ۱۳ قسمت تولید و ساخته خواهد شد و دستور ساخت این سریال را چارتر کمیونیکیشنز (Charter Communications) داده است و از همین رو قسمت ابتدایی این سریال به‌صورت اختصاصی از شبکه Spectrum که زیرمجموعهٔ این کمپانی محسوب می‌شود، پخش خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه سریال Bad Boys بر عهده برندون مارگولیس و برندون سونیر، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، خواهد بود. جری بروکهایمر و داگ بلگراد که تهیه‌کنندگی دو قسمت سینمایی Bad Boys را بر عهده داشتند، به همراه جاناتان لیتمن و کریستی‌آن رید وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده