نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

دنباله فیلم Crazy Rich Asians در شانگهای فیلمبرداری خواهد شد

شرکت برادران وارنر در حال ساخت دنباله فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی های خرپول) است و لوکیشن فیلمبرداری این فیلم در شهر شانگهای کشور چین خواهد بود.

طبق گزارش سایت وِرایتی، دنباله فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) بر اساس کتاب دوم این مجموعه با عنوان China Rich Girlfriend ساخته خواهد شد که نویسندگی این کتاب را کوین کوان انجام داده است و در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است. داستان فیلم جدید که عنوان آن نیز به احتمال فراوان China Rich Girlfriend خواهد بود، دو سال بعد از اتفاقات فیلم ابتدایی روایت خواهد شد و این مرتبه نسخهٔ چینی مشتی آدم پولدار که صدها میلیون دلار در حساب‌های بانکی خود دارند و دیوانه‌وار خرج می‌کنند به تصویر کشیده خواهند شد.

بیشتر داستان کتاب China Rich Girlfriend کوین کوان در کشور چین روایت می‌شود و جان پینوتی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم، هنوز به‌صورت قطعی اعلام نکرده است که اکران این فیلم تنها در کشور چین خواهد بود یا در ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای جهان نیز روی پردهٔ سینما خواهد رفت. در حال حاضر که بعید به نظر می‌رسد که مراحل فیلمبرداری این فیلم حداقل تا اواخر ماه نوامبر آغاز شود. کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در نظر دارد تا بسیاری از اعضای تیم اصلی فیلم اول را در فیلم China Rich Girlfriend بازگرداند. از جمله این اشخاص می‌توان به جان ام. چو که کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشته، به‌همراه نینا جاکوبسون، براد سیمپسون و جان پینوتی، تهیه‌کنندگان فیلم و پیتر چیارلی و ادل لین که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Crazy Rich Asians را بر عهده داشته‌اند، اشاره کرد. همچنین کنستانس وو، بازیگر نقش ریچل و هنری گولدینگ، بازیگر نقش نیک، که بازیگران اصلی فیلم Crazy Rich Asians بودند، در دنباله این فیلم باز خواهند گشت.

فیلم Crazy Rich Asians علاوه بر استقبال تماشاگران با تحسین و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان نیز مواجه شد. این فیلم بیش از ۲۳۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده، در حالی که بودجه ساخت این فیلم تنها ۳۰ میلیون دلار بوده است. کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Crazy Rich Asians حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده