// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

جزئیات اکسپنشن پس بازی Just Cause 4 در دسترس قرار گرفت

کمپانی اسکوئر انیکس، تنها یک ماه قبل از عرضه‌ی بازی Just Cause 4، جزئیات اکسپنشن پس این بازی را در دسترس قرار داد.

دیروز بود که خبر تمام شدن مراحل ساخت بازی Just Cause 4 منتشر شد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Just Cause 4، جزئیاتی از اکسپنشن پس بازی Just Cause 4 را در دسترس قرار داد. این Expansion Pass شامل سه بسته گسترش دهنده به نام‌های Demons ،Dare Devils و Danger می‌شود. در ادامه اسکوئر انیکس اعلام کرده است که تمامی بسته‌های الحاقی ذکر شده، در سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین بازیکنان با خرید نسخه گلد ادیشن جاست کاز 4 می‌توانند این محتویات را به رایگان دریافت و تجربه کنند.

اولین بسته الحاقی، Dare Devils است که در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در جریان این بسته الحاقی ریکو باید مسابقات ماشین سواری زیرزمینی را در جزیره‌ی Solis انجام بدهد. همچنین ویژگی‌های تخریب‌پذیری بازی هم در این مسابقات وجود خواهند داشت تا شاهد مسابقات مرگباری باشیم. این در حالی است که دومین بسته الحاقی بازی جاست کاز 4، بسته الحاقی Demons است که مدتی پس از Dare Devils در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در این بسته گسترش دهنده ریکو باید با نیرویی اهریمنی مبارزه کند که جزیره Solis را آلوده کرده است و شاهد مراحل داستانی متفاوتی هستیم.

در انتها Danger، سومین بسته الحاقی بازی Just Cause 4، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که نام دیگر آن Agency Strikes Back است. در جریان این بسته الحاقی ریکو به سلاح‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی دست پیدا می‌کند تا بتواند با The Agency مبارزه کند. The Agency (که الهام گرفته از CIA است) نام سازمانی است که ریکو در جریان بازی Just Cause و Just Cause 2 برای آن‌ها کار می‌کرد.

در ادامه می‌توانید تیزر اکسپنشن پس بازی Just Cause 4 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید. بازی Just Cause 4 در تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده