// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

آپدیت جدید COD: Black Ops 4 حالت Gun Game را به بازی اضافه می‌کند

به‌تازگی آپدیت جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس کاربران قرار گرفته است که در جریان آن استودیو تری آرک حالت Gun Game را به بازی اضافه کرده است.

چندی پیش بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت. در ادامه کاربران متوجه نبود یکی از حالت‌های محبوب این مجموعه شدند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، صدای کاربران را شنیده است و در آپدیت جدید این بازی، حالت Gun Game را به Black Ops 4 اضافه کرده است.

برای آن دسته از افرادی که با حالت Gun Game آشنا نیستند، باید بگویم که در این حالت بازیکنان بازی را با یک کلت آغاز خواهند کرد و با کشتن دشمنان، سلاح بهتری را کسب خواهید کرد تا به آخرین اسلحه لیست ۲۰ تایی سلاح‌های در نظر گرفته شده برسند. در انتها شخصی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده بازی خواهد بود.

جدا از اضافه شدن حالت گان گیم، در بخش‌هایی مثل اسپشالیست‌ها، حالت بلک‌اوت، سلاح‌ها، Attachmentها و موارد دیگر تغییراتی اعمال شده است که با مراجعه به اینجا می‌توانید جزئیات به‌روزرسانی منتشر شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 را به‌صورت کامل مشاهده کنید. در انتها، استودی تری آرک از طریق آپدیت ذکر شده پوینت‌های کالاف دیوتی را به بازی اضافه کرده است.

در اینجا نیازی نیست بازیکنان از این پوینت‌ها (پول داخل بازی) برای Supply Dropها استفاده کنند، بلکه می‌توانند Tierهای داخل بلک مارکت بازی را خریداری کنند. برای خرید هر Tier و ارتقای آن به ۳۰۰ پوینت نیاز دارید که معادل چهار دلار است. البته در این میان اشاره کنم که اگر بازی COD: Black Ops 4 را به‌صورت دیجیتالی پیش خرید کرده باشید یا نسخه اسپشال ادیشن بازی را دریافت کرده باشید، ۱۱۰۰ پوینت به شما پاداش داده می شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده