نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

امکان آزادسازی لباس‌های کلاسیک لیان و کلیر در بازی Resident Evil 2 Remake وجود دارد

کمپانی کپکام از دو پوشش تازه برای بازی Resident Evil 2 Remake رونمایی کرد که برای طرفداران نسخه اصلی آشنایی دارد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی کپکام به مناسبت هالووین تصمیم گرفته است که طرفداران را به یک خبر هیجان‌انگیز مهمان کند. بر اساس اعلام این کمپانی، لیان و کلیر در بازی Resident Evil 2 Remake می‌توانند لباس‌های کلاسیک خود در بازی Resident Evil 2 اصلی را بر تن کنند. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که در بازی Resident Evil 2 Remake نه تنها مدل کاراکترهای کلیر و لیان اصلاح شده است، بلکه لباس‌های آن‌ها نیز متفاوت از لباس‌هایی است که در نسخه اصلی شاهد آن‌ها بودیم. با این پوشش‌ها، کسانی که از سال‌ها پیش بازی Resident Evil 2 اصلی را به یاد دارند، می‌توانند با لباس‌هایی به تجربه نسخه بازسازی بازی بپردازند که پیش از این در نسخه اصلی دیده بودند.

بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان به این لباس‌ها در کنار لباس‌های مختلفی که کمپانی کپکام پیش‌تر از آن‌ها رونمایی کرد، دسترسی داشته باشند. با اینکه لباس‌های جالب بسیاری در بازی Resident Evil 2 Remake وجود دارد، اما مطمئنا نمی‌توان از تجربه بازی با لباس‌های کلاسیک لیان و کلیر غافل شد. بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. نسخه دیلاکس بازی با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و شامل لباس‌های منحصر‌به‌فرد، هفت‌تیر Albert Model Samurai Edge و گزینه‌ای برای جابه‌جایی به موسیقی متن اصلی بازی است. با عنایت به این موضوع که این نسخه تنها ۱۰ دلار از نسخه استاندارد بازی گران‌تر است، بنابراین می‌تواند با توجه به مزایای بیشتری که در اختیار می‌گذارد، ارزش پرداخت پول بیشتر را داشته باشد.

شما می‌توانید با مطالعه «مصاحبه سازندگان Resident Evil 2 Remake با محوریت طراحی کاراکتر‌ها و ویژگی‌های بازی» اطلاعات بیشتری از این اثر به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده