نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸

استفاده طرفداران Guardians of the Galaxy از بیلبورد تبلیغاتی برای حمایت از جیمز گان

دوست‌داران مجموعه Guardians of the Galaxy با فعالیت اخیر خود نشان دادند که همچنان امیدوارند دیزنی بار دیگر به سراغ جیمز گان برود.

حدود سه ماه پیش بود که خبر غافل‌گیر کننده‌ای در مورد اخراج جیمز گان توسط والت دیزنی منتشر شد؛ خبری که حکایت از تصمیم این کمپانی برای کنار گذاشتن کارگردان فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol 3) داشت. از آن زمان علاقمندان این مجموعه که نمی‌خواستند کارگردان دیگری را به جای گان در رأس امور ببینند، شروع به حمایت از او کردند و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون هم مطلع شدیم که طرفداران جیمز گان توانسته‌اند ۴۰۰۰ دلار برای اجاره یک بیلبورد تبلیغاتی در این مورد جمع‌آوری کنند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این بیلبورد حدود ۶.۵ کیلومتر تا یکی از مراکز تفریحی دیزنی‌لند واقع در شهر آناهایم ایالت کالیفرنیا فاصله دارد و روی آن نوشته شده است: «کهکشان را نجات دهید: جیمز گان برای نسخه ۳» و زیر آن هم آدرس سایت طرفداران گان به چشم می‌خورد: RehireJamesGunn.com

این افراد برای جمع‌آوری هزینه‌های بیلبورد از سایت GoFundMe استفاده کرده‌اند و بعد از تشکیل صفحه مخصوص خود در این سایت در ماه گذشته و درخواست ۱۲۰۰۰ دلار، تاکنون توانسته‌اند ۵۰۰۰ دلار جمع کنند. آن‌ها تصمیم دارند بیلبورد دیگری هم در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا اجاره کنند که البته هنوز به مبلغ مورد نظر برای این کار دست پیدا نکرده‌اند. در بخشی از توضیحات مربوط به این ماجرا در GoFundMe می‌خوانیم:

نزدیک هر پارک تفریحی دیزنی یک بیلبورد برای حداقل یک ماه می‌خواهیم، ترجیحاً در دوران تعطیلات که تأثیرگذاری بیشتری هم داشته باشد.

طرفداران جیمز گان بعد از اتفاقاتی که برای او افتاد و به اخراج او توسط کمپانی والت دیزنی منتهی شد، اعتراض خود را به شکل‌های مختلف نشان داده‌اند. آن‌ها اخراج گان به خاطر توییت‌های قدیمی و جنجالی او را ناعادلانه می‌دانند و قصد دارند نشان دهند این اعتراض‌ها تنها به فضای مجازی ختم نمی‌شود. جوزپه چینچیناتو، یک سرآشپز ۲۹ ساله مقیم اوهایو که از اعضای این کمپین است، می‌گوید:

ما می‌خواهیم ثابت کنیم که نارضایتی طرفداران جیمز گان بابت این ماجراها تنها یک اعتراض اینترنتی نیست. ما گان را به عنوان سازنده نگهبانان کهکشان و کسی که توانست این مجموعه را به خوبی جلو ببرد دوست داریم و حتی اگر این کارها باعث نشود دیزنی تغییری در تصمیمش ایجاد کند، ولی حداقل می‌توانیم به جیمز گان نشان دهیم که در این گوشه از کهکشان چقدر طرفدار دارد.

طرفداران گان در این مدت تلاش‌ زیادی برای بازگشت دوباره به سمت کارگردانی جدیدترین نسخه نگهبانان کهکشان کرده‌اند و دوست دارند سومین قسمت این مجموعه مارول را هم با کارگردانی او ببینند. آن‌ها صفحه‌ای هم در سایت Change.org برای استخدام مجدد گان تشکیل داده‌اند که تا امروز بیش از ۴۲۰ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند. از طرف دیگر بازیگران این مجموعه سینمایی از جمله کریس پرت و دیو باتیستا هم پیش از این به شکل‌های مختلف از جیمز گان حمایت کرده‌اند.

البته خیلی بعید به نظر می‌رسد که دیگر بتوانیم شاهد همکاری جیمز گان و دیزنی باشیم، چرا که او اخیراً برای ریبوت فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) به کمپانی برادران وارنر ملحق شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده