// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم آبان 1397 برای اندروید

در بهترین‌های این هفته از بازی مخفی‌کاری Sneak Ops گفته‌ایم و نگاهی به باز تعاملی و احساسی BestLuck انداخته‌ایم.

هفته دوم پاییز را نیز پشت سر گذاشتیم و به رسم هفته‌های گذشته در این مقاله پنج بازی برتر معرفی شده در طول هفته‌ را برای شما جمع آوری کردیم. اگر به دنبال بازی احساسی می‌گردید تا در محیطی آرامش‌بخش با شخصی مرموز همراه شوید،‌ بازی BestLuck یکی از بهترین گزینه‌هایی است که تجربه آن را پیشنهاد می‌کنیم. در نقطه مقابل اما بازی اندروید و آیفون Cubiti Dash 'n' Dodge را داریم که با گیم‌پلی سریعی که دارد خودنمایی می‌کند. در این بازی در نقش یک مکعب باید از توپ و انواع انفجار فرار کنید و برای زنده ماندن تلاش کنید.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی BestLuck

BestLuck

این روزها در کنار بازی‌های ماجراجویی و متن محور، شاهد حضور آثاری هستیم که بدون هیچگونه متنی سعی دارند تا روایتی احساسی را روایت کنند. بازی‌هایی مانند Rime یا ABZU که در جریان آن بازیکنان تنها باید با نگاه انداختن به اطراف خود برداشتی شخصی داشته باشند و در آرامش ماجراجویی متفاوت را تجربه کنند. بازی BestLuck یکی از همین دست بازی‌ها است که از قضا توانسته تاکنون جوایز پرشماری را دریافت کند. در جنگی بی انتها، باید یاد بگیرید که چگونه معماها را حل کنید و مسیر را برای خروج پیدا کنید. بازی تجربه‌ای سوم شخص است که داستان دخترکی جوان را روایت می‌کند. روایتی که گاهی به گذشته بازگشته و گاهی نیز با حضور در تخیلات شخصیت اصلی، اتمسفری متفاوت را ایجاد می‌کند. اگر یک بازی کاملا تعاملی می‌خواهید که در اوقات فراغت آخر هفته آن را تجربه کنید، بازی BestLuck گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون BestLuck

بازی Cubiti Dash 'n' Dodge

Cubiti Dash 'n' Dodge

در کنار آرامشی که BestLuck در روح و روان بازیکنان ایجاد می‌کند، Cubiti Dash 'n' Dodge دقیقا تاثیری عکس دارد. در بازی Cubiti Dash 'n' Dodge باید یک مکعب را هدایت کنید؛ مکعبی که علاقه دارد از گوشه‌ای به گوشه‌ی دیگر بپرد و با هر بار پرش جان خود را نجات دهد. بازی Cubiti Dash 'n' Dodge تجربه‌ای بالا به پایین است که در جریان باید با پرش روی کاشی‌های خالی از موشک‌ها و حملات دشمنان فرار کنید. پرش، جاخالی و کلی انفجار بازی Cubiti Dash 'n' Dodge را به اثری سریع و شدیدا چالشی تبدیل کرده است که عکس‌العمل سریع بازیکنان را می‌طلبد. علاوه بر این یکی از خصوصیات بازی در کنار حضور انواع و اقسام دشمنان، شخصیت‌های متنوعی است که به مرور و با پشت‌سر گذاشتن مراحل به دست می‌آورید. مکعب همبرگری، مکعب فوتبال یا مکعب قلعه تنها یکی از ده‌ها مکعبی هستند که به همراه پاورآپ‌های مختلف به آنها دسترسی دارید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cubiti Dash 'n' Dodge

بازی Ready, Steady, Play

Ready, Steady, Play

بازی Ready, Steady, Play اثری با حال و هوای غرب وحشی است که شما را با یک گاوچران همراه می‌کند. اگر به دنبال اثری آرکید و رکوردی می‌گردید Ready, Steady, Play در پنج حالت مختلف می‌تواند شما را به چالش‌های متنوعی روبه‌رو کند. بازی به عنوان یک شکارچی جایزه در حالت شوتینگ گالری، پرش از روی موانع در زمانی که روی اسب‌تان می‌تازید، زدن سکه‌های روی آسمان برای به رخ کشیدن قدرت نشانه‌گیری، انجام حرکات موزون در جشنواره موسیقی و کنترل گله‌ای از احشام، از جمله فعالیت‌هایی هستند که در بازی Ready, Steady, Play در دسترس‌تان قرار دارد. البته بازی گرافیک ساده‌ای دارد و در پس‌زمینه‌ای سفید باید شخصیتی خاکستری را کنترل کنید. اگر به دنبال اثری سرگرم‌کننده و جذاب برای تجربه در آخر هفته می‌گردید بازی Ready, Steady, Play با قیمت ۲.۹۹ دلاری‌ که دارد یکی از گزینه‌های خوب محسوب می‌شود. اگر از این بازی خوشتان آمد هفته گذشته بازی دیگری از همین استودیو را با نام Ready, Steady, Bang معرفی کردیم که تجربه آن خالی از لطف نیست.

دانلود بازی آیفون Ready, Steady, Play

بازی Sneak Ops

Sneak Ops

استودیوی نود‌ل کیک را به انتشار بازی‌های با کیفیت و بعضا پیکسلی می‌شناسیم. بازی‌هایی که از گلف با استیک‌من‌ها بگیرید تا اسکیت‌سواری در کوهستان با آلتو و بازی زیبای Death Road to Canada را شامل می‌شوند. اگر پیش از این به بازی‌های نودل‌کیک علاقه داشتید پیشنهاد می‌کنم حتما بازی Sneak Ops را نیز تجربه کنید. در بازی Sneak Ops در نقش پسری جوان باید وارد پایگاه نظامی با بالاترین تکنولوژی‌ها بشوید و به صورت کاملا مخفیانه برای جمع‌آوری اطلاعات تلاش کنید. ماموریت‌های جدید روزانه در مکان‌های جدید، حضور ۲۰ شخصیت مختلف و همچنین وجود مهارت‌های مخفی‌کاری جذاب تنها بخشی از محتوایی هستند که در بازی حضور دارند. بازی Sneak Ops را می‌توانید به صورت رایگان در اندروید و iOS تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Sneak Ops

بازی Smashy Road: Arena

Smashy Road: Arena

محبوبیت بازی Smashy Rord: Wanted در مدتی کوتاه باعث شد تا استودیوی Bearbit نسخه‌ای آنلاین و بهبود یافته از بازی Smashy Road را با پسوند Arena منتشر کند. مکانیک‌های Smashy Road: Arena از بسیاری جهات مشابه نسخه‌ی Wanted است و مانند گذشته از پلیس و FBI‌ بگیرید تا خودروهایی با انواع و اقسام تجهیزات تهاجمی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. اما بخش آنلاین، گیم‌پلی اصلی Smashy Road: Arena را شامل می‌شود. در این حالت می‌توانید با انتخاب یکی از ۳۰ وسیله‌ی نقلیه‌ و ۱۰ سلاح، به رقابت با سه بازیکن بروید و برای پیروزی تلاش کنید. ساخت تصادفی مراحل، ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از خودروها، هشت محیط متنوع و لیدربرد آنلاین برای حضور در بین برترین بازیکنان از جمله خصوصیاتی هستند که در این بازی در دسترس‌تان قرار دارند. بازی Smashy Road: Arena را می‌توانید به صورت رایگان و با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای روی اندروید و آیفون تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Smashy Road: Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده