نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

پوسترهای جدیدی از فیلم Creed 2 منتشر شدند؛ راکی در برابر دراگو

کمپانی برادران وارنر و MGM دو پوستر جدید از فیلم Creed 2 (کرید 2) را منتشر کرده‌اند که کاراکترهای اصلی این فیلم را در برابر هم نشان می‌دهند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم Creed 2 منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر و MGM به‌تازگی دو پوستر جدید از دنباله فیلم Creed (کرید) را منتشر کرده‌اند که در اولین پوستر شاهد حضور آدونیس کرید با بازی مایکل بی جردن، به‌همراه راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه در یک سمت پوستر و در سمت دیگر شاهد حضور ویکتور دراگو با بازی فلورین مانتینو و ایوان دراگو با بازی دولف لاندگرن هستیم که آماده مبارزه نهایی و سرنوشت ساز با یکدیگر می‌شوند. در پوستر دوم، تنها ۲ شخصیت راکی بالبوآ و آدونیس کرید در رینگ بوکس حضور دارند. ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Creed 2 را منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Creed 2 Poster

Creed 2 Poster

مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید، فلورین مانتینو در نقش ویکتور دراگو، سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ، تسا تامپسون در نقش بیانکا، دولف لاندگرن در نقش ایوان دراگو، فیلیسیا رشاد در نقش مری ان کرید، وود هریس در نقش تونی اورز، آندره وارد در نقش دنی ویلر، راسل هرنزبی در نقش بادی مارسل، مایکل بافر در نقش خود و ایواندر هالیفیلد در نقش خود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم The Land (سرزمین)، کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Creed نیز بر عهده چئو هوداری کوکر، سازنده سریال Luke Cage (لوک کیج) و سیلوستر استالونه بوده است.

فیلم Creed 2 قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده