نویسنده: علی کمالی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی‌ های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه نوامبر 2018 مشخص شدند

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه نوامبر ۲۰۱۸ اعلام شدند که در میان آنها نام دو بازی Yakuza Kiwami و Bulletstorm: Full Clip Edition هم دیده می‌شود.

کمپانی سونی فهرست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه نوامبر ۲۰۱۸ را اعلام کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

  • Yakuza Kiwami (پلی‌استیشن 4)
  • Bulletstorm: Full Clip Edition (پلی‌استیشن 4)
  • Jackbox Party Pack 2 (پلی‌استیشن 3)
  • Arkedo Series (پلی‌استیشن 3)
  • Burly Men At Sea (پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4)
  • Roundabout (پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4)

بازی Yakuza Kiwami یک نسخه بازسازی شده با موتور Yakuza 0 از اولین بازی این مجموعه است که روی کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شده بود. این بازی اواسط سال ۲۰۱۷ عرضه شد و به همین دلیل جدیدترین بازی فهرست است که این ماه برای مشترکان پلی‌استیشن پلاس منتشر می‌شود. شخصیت محبوب «ماجیما» از بازی Yakuza 0 هم در این نسخه بازسازی شده حضور دارد و نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

نسخه ریمستر بازی Bulletstorm با نام Full Clip Edition در آوریل ۲۰۱۷ منتشر شده بود. سازنده این بازی استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) است که در سال ۲۰۱۲ به‌وسیله اپیک گیمز خریداری شد و به اپیک گیمز لهستان تغییر نام داد. سپس این استودیو در سال ۲۰۱۵ مجددا مستقل شد و با نام و لوگوی قبلی‌ به فعالیتش ادامه داد. البته پیپل کن فلای با استودیوی اپیک گیمز برای ساخت بخش Save the World از بازی فورتنایت همکاری کرده است.

Jackbox Party Pack 2 نیز نسخه سال ۲۰۱۵ این بازی است که اگرچه نسخه‌ای از Quiplash را شامل می‌شود، اما بهترین مینی‌گیم Jackbox یعنی Tee K.O در آن غایب است.

بازی Arkedo Series در واقع مجموعه‌ای از سه بازی کلاسیک است: یک سکوبازی، یک جورچین چهارتایی و یک بازی ماجراجویی. این مجموعه به‌وسیله استودیوی فرانسوی آرکدو ساخته شده است. آخرین بازی این استودیو در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و حالا حتی وبسایت آنها نیز به فروش گذاشته شده است. شاید این بدان معنی است که این استودیو دیگر وجود خارجی ندارد. عرضه نسخه پلی‌استیشن 3 از بازی Arkedo Series اکنون به‌عهده کمپانی Sanuk Games است.

بازی Burly Men at Sea یک ماجراجویی درباره اتفاقات عجیب و ناگواری که است که برای سه ماهیگیر رخ می‌دهند. این بازی که به‌وسیله استودیوی Brain&Brain ساخته شده، جزو بازی‌های Single Sitting Bundle در استیم است و این یعنی شما می‌توانید آن را به راحتی در یک روز، روی پلی‌استیشن ویتا یا پلی‌استیشن 4 خود به پایان برسانید.

Roundabout یک بازی خنده‌دار است که در آن باید با یک اتومبیل لیموزین که دائما در حال چرخش به دور خودش است، مسافران مختلف را به مقصدشان برسانید. جالب‌ترین بخش این بازی وجود میان‌پرده‌های واقعی (لایو اکشن) است که در آنها شاهد حضور برخی بازیگران شناخته‌ شده هم هستیم.

تمام این بازی‌ها از تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) به‌صورت رایگان در دسترس مشترکان پلی‌استیشن پلاس قرار می‌گیرند. بازی‌های رایگان ماه اکتبر این سرویس شامل Friday the 13th: The Game و Laser League می‌شدند.

در ادامه می‌توانید تریلری را که به منظور معرفی مهترین بازی‌ها ماه نوامبر پلی‌استیشن پلاس منتشر شده، تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده