نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

فروش و درآمد قابل ملاحظه الکترونیک آرتز از بخش دیجیتالی در سه ماهه دوم سال مالی 2019

بخش دیجیتالی سهم قابل ملاحظه‌ای از فروش و درآمد کمپانی الکترونیک آرتز در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ را تشکیل می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آخرین گزارش مالی الکترونیک آرتز نشان از عملکرد خوب این کمپانی در بخش دیجیتالی دارد. با اینکه کمپانی Electronic Arts در گزارش مالی خود اطلاعات زیادی را از بخش بازی‌ها ارائه نکرده است، اما با توجه به برگزاری کنفرانس تلفنی اخیر این کمپانی، احتمال می‌رود که به زودی خبرهای جدیدی از بازی‌های Battlefield 5 ،Anthem و Star Wars منتشر شود.

بر اساس گزارش مالی کمپانی الکترونیک، بازیکنان روزانه فعال بازی FIFA Mobile نسبت به سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی مواجه شده است. همچنین تماشاگران مرحله نهایی مسابقات FIFA eWorld Cup چهار برابر سال گذشته بود و بیش از ۲۰ میلیون بازیکن در این دوره از مسابقات FIFA 18 Global Series شرکت کرده بودند.

بازی The Sims 4 در سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی داشته است و بسته‌های گسترش‌دهنده آن از زمان عرضه ۳۰ میلیون بار دانلود شده‌اند. متوسط تعداد بازیکنان ماهانه بازی The Sims 4 نیز نسبت به سال گذشته رشد کرده است و همچنان به صورت سالانه افزایش می‌یابد.

فیفا 19

کمپانی الکترونیک آرتز درآمد خالص دیجیتالی سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ تا پایان ۸ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) را مبلغ ۷۸۰ میلیون دلار اعلام کرده است که نسبت به درآمد ۶۸۹ میلیون دلاری این کمپانی در سه ماهه دوم سال گذشته افزایش داشته است. فروش کالاهای بسته‌بندی شده و سایر درآمدهای خالص الکترونیک آرتز ۵۰۶ میلیون دلار اعلام شده است که نسبت به درآمد ۲۷۰ میلیون دلاری سال گذشته رشد خوبی را تجربه کرده است. همچنین مجموع درآمد خالص این کمپانی در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۸ مبلغ ۹۵۹ میلیون دلار بود که این مبلغ در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ به ۱.۳ میلیارد دلار افزایش یافت.

مجموع سود خالص این کمپانی ۱.۳ میلیارد دلار بوده است که نسبت به مبلغ ۹۵۹ میلیون دلاری در دوره مشابه سال گذشته رشد خوبی را تجربه کرده است. سود خالص بخش دیجیتالی برای ۱۲ ماه گذشته مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار را نشان می‌دهد که با رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است و میزان ۶۹ درصد از مجموع سود خالص الکترونیک آرتز را تشکیل می‌دهد. همچنین سود خالص بخش دیجیتالی در کامپیوتر و کنسول‌ها به ترتیب ۱۰ و ۲۷ درصد رشد داشته است.

با توجه به آخرین گزارش مالی الکترونیک آرتز، دانلود بازی‌های کامل رشد ۳۲ درصدی و سرویس‌های آنلاین که شامل محتوای اضافی و بسته‌های الحاقی کامل است، رشد ۶ درصدی به صورت سالانه را نشان می‌دهد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده