نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر تازه بازی Strange Brigade بخش دوم کمپین سه قسمتی Thrice Damned را نشان می‌دهد

استودیو ربلیون تریلر جدیدی را به منظور نمایش محتوای قابل دانلود The Sunken Kingdom بازی Strange Brigade منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rebellion تریلر جدیدی را از بخش دوم کمپین سه قسمتی The Thrice Damned بازی Strange Brigade که با نام The Sunken Kingdom شناخته می‌شود، منتشر کرده است. محتوای قابل دانلود The Sunken Kingdom که بخشی از سیزن پَس بازی است، از حالا به صورت جداگانه با قیمت ۶.۹۹ دلار قابل خریداری است.

استودیو ربلیون بسته Japanese Naval Officer Character Expansion را نیز در دسترس بازیکنان قرار داده است که شامل تفنگ Mikhailov 38، پیستول Marchador TT، آیتم ویژه Shock Grenade و طلسم Decaying Demon Blast می‌شود. این بسته الحاقی نیز بخشی از محتویات سیزن پَس بازی است و به صورت جداگانه با قیمت ۷.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

هر دو محتوای اضافی مذکور در کنار یک به‌روزرسانی رایگان برای بازی Strange Brigade منتشر شده‌اند که این به‌روزرسانی نقشه Chamber را به حالت Horde Mode و سطوح Cut-Throat Caverns II و Forsaken City II را به حالت Score Attack اضافه می‌کند.

در حال حاضر بازی Strange Brigade برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید تصاویر و تریلرهای تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Strange Brigade

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده