نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

بازی Borderlands 2 VR برای پلی استیشن VR معرفی شد

استودیو گیرباکس، امروز رسما نسخه واقعیت مجازی بازی Borderlands 2 را معرفی کرد که برای پلی‌استیشن VR منتشر خواهد شد. 

مجموعه Borderlands در بین طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی، جایگاه ویژه‌ای دارد و خیلی‌ها، بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه سوم این سری هستند. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس، سازنده و کمپانی توکی گیمز، ناشر این مجموعه، یک نسخه از آن را با نام Borderlands 2 VR معرفی کردند؛ نسخه‌ای که در اصل، تجربه واقعیت مجازی بازی Borderlands 2 است و برای هدست پلی استیشن VR منتشر خواهد شد. 

طبق اعلام سازندگان، Borderlands 2 VR ویژگی‌های کلی بازی Borderlands 2 را خواهد داشت و حتی مواردی مثل امکان انتخاب از بین چهار کاراکتر موجود را در این نسخه هم شاهد خواهیم بود. با این حال تجربه واقعیت مجازی بازی، تفاوت‌هایی هم با نسخه اصلی آن که چند سال پیش منتشر شده بود، دارد که مهم‌ترین آن‌ها، نبود بخش Co-Op چندنفره در نسخه واقعیت مجازی است و Borderlands 2 VR، صرفا یک تجربه تک‌نفره خواهد بود. با اینکه نبود بخش Co-Op که از قضا یکی از جذابیت‌های اصلی سری بوردرلندز هم به‌شمار می‌رود، اتفاق خیلی خوبی نیست، ولی محدودیت‌های مختلف باعث شده‌اند تا امکان تعبیه این بخش در تجربه واقعیت مجازی بازی وجود نداشته باشد. 

به هر حال، Borderlands 2 VR قرار است در تاریخ ۲۳ آذر برای پلی‌استیشن VR منتشر شود. این بازی قیمتی معادل ۴۹.۹۹ دلار خواهد داشت و بدون شک، یکی از بزرگ‌ترین آثاری است که تا به امروز روی هدست واقعیت مجازی سونی منتشر می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده