// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Thor: War of Tapnarok؛ ثور و توطئه جدید لوکی

بازی موبایل Thor: War of Tapnarok یک بازی ماجراجویی است که بازیکنان در حین مبارزه می‌توانند شخصیت و منابع خود را مدیریت کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به سراغ یک بازی دیگر با محوریت افسانه‌های نورس رفته‌ایم. در میان افسانه‌های نورس، یکی از مواردی که همیشه مورد توجه قرار گرفته است، رویداد راگناروک یا همان پایان جهان است. بازی اندروید Thor: War of Tapnarok، ساخته استودیو Appxplore، سعی دارد راگناروک را با شکل و شمایل جدیدی به تصویر بکشد؛ از این رو بازی موبایل Thor: War of Tapnarok دارای داستانی است که نقش یک پیش‌زمینه برای ورود به جهان بازی را دارد. داستان از جایی شروع می‌شود که لوکی، برادر ثور، سعی دارد به کمک ارتش تاریکی و هیولاهای مختلف، ثور و سایر فرمانده‌های ازگارد را نابود کند تا بتواند خودش حاکم جدید ازگارد شود. حال بازیکنان در نقش ثور، خدای رعد و برق، باید جلوی لوکی و ارتشش، ایستادگی کنند.

استفاده مناسب از مهارت‌ها در سطوح بالای بازی، می‌تواند کمک حال شما باشد

با شروع بازی اندروید Thor: War of Tapnarok وارد گیم‌پلی بازی می‌شوید. شاید در نگاه اول فکر کنید که با یک بازی کارتی و نقش آفرینی طرف هستید؛ اما سیستم مبارزات و مکانیزم بازی Thor: War of Tapnarok متفاوت است. در اینجا با یک بازی مدیریتی طرف هستیم؛ جایی که بازیکنان در نقش ثور در سطح‌های مختلفی ظاهر می‌شوند و در هر سطح باید با دشمنان متعددی مقابله کنند. زمانی که وارد بازی می‌شوید، صفحه نمایش شما به دو قسمت تقسیم می‌شود. در سمت بالا، ثور در حال نبرد با هیولاهای بازی است؛ این در حالی است که در سمت پایین صفحه نمایش، یک سری بخش‌های مختلف نظیر مهارت‌ها، توانایی‌ها و فروشگاه بازی را مشاهده می‌کنید. در Thor: War of Tapnarok مراحل و سطح‌ها به شکلی نیستند که آن‌ها را انتخاب کنید؛ بلکه مبارزات و روند بازی از همان ابتدا به صورت پیوسته ادامه پیدا می‌کند و شما باید بازی را مدیریت کنید. نحوه‌ی جنگیدن بدین شکل است که باید پیوسته و سریع روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا ثور با ضربات خود دشمنان را از بین ببرد. حال با کشتن دشمنان سکه دریافت می‌کنید که مهم‌ترین آيتم بازی است. بازیکنان از طریق سکه‌ها می‌توانند ضربات ثور را قوی‌تر کنند و از طرفی قادر به احضار کردن همراهان مختلفی هستند. هرچه بیشتر درآمد داشته باشید، می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را در تیم خود قرار بدهید و در نتیجه، مبارزات را سریع‌تر از قبل تمام خواهید کرد. جدا از به دست آوردن هم‌تیمی‌های جدید، ارتقای مهارت‌ها و خرید ویژگی‌های جدید، یکی دیگر از بخش‌های بازی Thor: War of Tapnarok است که اهمیت بالایی دارد. مهارت‌ها در بازی دارای مدت زمان بازیابی مشخصی هستند که باید در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بازی اندروید Thor: War of Tapnarok وجود قلمروهای معروف نورس است. بازیکنان پس از گذشت چند سطح و رویارویی با باس‌های مختلف و نفس‌گیر، وارد قلمرو جدیدی از نورس می‌شوند؛ از این رو شاهد محیط‌های متفاوتی هستیم که یکنواختی را از بازی Thor: War of Tapnarok دور کرده است. طراحی باس‌ فایت‌ها نیز در بازی Thor: War of Tapnarok به خوبی انجام شده است و زمانی که در حال مبارزه کردن هستید، می‌توانید به نقاط ضعف باس‌ها ضربه وارد کنید. حال هرقدر که قدرت ثور بیشتر باشد، ضرباتی که به نقاط ضعف دشمنان وارد می‌کند هم بیشتر خواهد بود. در انتها بازی موبایل Thor: War of Tapnarok بازی‌ای متفاوت نسبت به بازی‌های اکشن ماجراجویی پلتفرم موبایل است که در کنار سیستم مدیریتش، المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود بازی اندروید Thor: War of Tapnarok


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده